عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت در توییتی نوشت: سرمای حال از جهت گستردگی-کل کشور-و از جهت عمق سرما بی سابقه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو سابق شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: بدون تردید خالص‌سازی باید در تراز و شعاع نظام جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته باشد و حصر در باند و سلیقه نشود، اما شرط آن این است که سلایق را درست بشناسیم و با اصولی بسنجیم، تفسیر موسع یا تقلیل‌گرایانه از شعاع جریانات همسو با انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و اندیشه امام باید بدون افراط و تفریط باشد.
ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در پاسخ به این سؤال که ۵۲ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده واقعاً صرف فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه می‌شود؟ اظهار داشت: بنده به عنوان عضو شورای زکات نیز به این موضوع اعتراض کرده‌ام، قرار بر این بود که ۱۰ ماموستا ناظر بر هزینه‌کرد و تقسیم مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان شوند، اما هیچ اطلاعی از آن نداریم.
محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان می‌گوید الان خیلی از این بدحجاب‌ها، مادران باحجابی دارند که به دخترشان حق می‌دهند بدحجاب باشند. بهانه برخی این است که زیبایی دختر دیده شود و برایش خواستگار بیاید! همین مادر را اگر چادر از سرش بردارید، سکته می‌کند! چرا؟ چون عادت کرده است و حجاب انتخاب او نیست. ما باید حجاب را تبدیل کنیم به انتخاب؛ دختران جوان ما باید برسند به این انتخاب.
محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرارداد ۱۰۰ دستگاه متروباس بسته شده و این دستگاه حمل و نقل عمومی وارداتی است البته ما این متروباس‌ها را به شرط انتقال فناوری به داخل کشور خریداری کردیم.
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در ادامه مبارزات دستگاه قضائی با فساد اداری، بازداشت شد.
احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و ساخت‌وساز در پایتخت گفت: شهرداری دو ماه است لایحه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید را ارائه نکرده است.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در یکی از شنبه‌های امید و افتخار شهرداری تهران ۲۷۷ میلیارد تومان برای ورود ۶۳۰ ون پرداخت کرد اما با گذشت ۵ ماه هنوز خودروها در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در کانال تلگرام خود یادداشت استعفا از شورای اطلاع‌رسانی دولت را منتشر کرد
عضو شورای شهر تهران گفت: شورا از سفرهای خارجی مدیران شهرداری بی اطلاع است و حمل و نقل عمومی از وضعیت قرمز گذشته شده است.
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت توییتی را درباره واکنش انگلیس به اعدام علیرضا اکبری منتشر کرد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به سخنان اخیر یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فقدان یک برنامه مدون در دولت واکنش نشان داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
عضو شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت، خواستار اخراج سفیر فرانسه شد و نوشت: اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.
عبدالله گنجی، شهاب اسفندیاری و اکبر نصراللهی به عنوان اعضای حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب شدند.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران گفت: مدیریت شهری دوره ششم اولین پارلمان شهری است که طرحی را برای اهدای عضو به تصویب می‌رساند.
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: همه مدیران اجرایی و رسانه‌ای باید متوجه باشند که امروز جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ ترکیبی و شناختی جبهه معارض قرار گرفته و پایه ثابت آن رسانه و قوای ادراک است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مفاد مذاکرات و توافق آگاه نیستم اما توافق هرچه هست حتماً باید به مجلس بیاید.
وزارت صمت از سازمان بازرسی کل کشور تذکر گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ