سران گروه هفت بر رویکرد جنگ‌افروزانه خود در اوکراین با ارسال تسلیحات نظامی تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمت در نامه‌ای اعلام کرد که انواع چای به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شد.
گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خودرو استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات تجاری گروه بهمن عرضه خواهد شد.
معاون نخست‌وزیر روسیه گفت که احتمالا در نشست آتی کشورهای عضو گروه بریکس درباره ایجاد یک سبد ارزی برای این گروه گفت‌وگو خواهد شد.
اعضای گروه شبه نظامی واگنر قرار است به سربازان ارتش بلاروس آموزش نظامی دهند.
گروه مالی گردشگری از سال جاری از طریق "صندوق سرمایه گذاری جسورانه نقدینه" در حوزه های نوآورانه، فناور و استارتاپی سرمایه گذاری می‌کند. هدف صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نقدینه که در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد، هدایت سرمایه‌گذاری های گروه مالی گردشگری به سمت سرمایه گذاری های هوشمندانه تر و فناورانه تر است.
فرمانده گروه واگنر علیه روسیه اعلام جنگ کرده و در بخش هایی از شهر روستوف مسلط شده و مسکو را تهدید کرده است. اما سؤالی که وجود دارد، این است که گروه واگنر چه کسانی هستند و چه می خواهند؟
گمان می‌رود در هفته‌های پیش از حمله روسیه به اوکراین، مزدوران گروه واگنر حملاتی با "پرچم دروغین" در شرق اوکراین انجام دادند تا به روسیه بهانه‌ای برای حمله بدهند. اکنون، پیام‌هایی در رسانه‌های اجتماعی روسیه مبنی بر استخدام مزدوران با دعوت از آن‌ها به 'یک پیک نیک در اوکراین' دیده شده است.
بیانیه منتسب به رئیس گروه شبه نظامی واگنر ادعا می‌کند نیرو‌های این گروه از سوی روسیه هدف حمله قرار گرفته‌اند.
استقلال خوزستان پس از صعود به لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال شروعی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته است.
گروه خودروسازی سایپا طبق قانون و بر اساس قیمت گذاری شورای رقابت، خودروهای چانگان وارداتی خود را به ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی، عرضه خواهد کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
سران گروه- ۷ از طالبان خواستند تا گام‌هایی را برای مشارکت در گفت‌وگوهای ملی معتبر، فراگیر و تحت رهبری افغان‌ها به منظور تضمین فراگیری سیاسی بردارند.
سران گروه- ۷ از طالبان خواستند تا گام‌هایی را برای مشارکت در گفت‌وگوهای ملی معتبر، فراگیر و تحت رهبری افغان‌ها به منظور تضمین فراگیری سیاسی بردارند.
سران گروه هفت مدعی شدند که هنوز برای عادی‌سازی روابط دیگر کشورها با سوریه زود است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اعضای گروه هفت باید در قبال نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
همزمان با برگزاری مراسم موهون راهپیمایی روز پرچم، گروه‌های فلسطینی تل آویو را تهدید به حمله قدرتمندتر کردند.
وزرای کشورهای عضو گروه ۷ معتقدند باید قوانینی مبتنی بر ریسک برای هوش مصنوعی به کار گیرند.
وزارت امور خارجه کشورمان به رهبران گروه هفت توصیه کرد تا از وارد کردن اتهامات بی‌پایه و دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران فاصله گرفته و رویکرد واقع بینانه و مبتنی بر احترام متقابل اتخاذ کنند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
گروه اول کاروان ورزشی ناشنوایان و کم شنوایان ایران ظهر امروز راهی مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه قرقیزستان شد.
گروه اول کاروان ورزشی ناشنوایان و کم شنوایان ایران ظهر امروز راهی مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه قرقیزستان شد.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد. به گزارش واحد ارتباطات این گروه خودروسازی، بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ