استقلال خوزستان پس از صعود به لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال شروعی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین استخدام قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی کشور و تشکیل تیم کشتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور جمعی از مسئولین استانی، قهرمانان کشتی ایران و معاونین و مدیران شرکت، در گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
قرارداد ارتقا و بهسازی ترمینال صادراتی خوزه ونزوئلا بین گروه پتروپارس و شرکت ملی نفت ونزوئلا (PDVSA) به امضاء رسید.
وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی ایران عنوان نخست رقابتهای گروه B قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و باید منتظر نتایج گروه اول باشد.
مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا برگزار شد و ایران گروه خود را شناخت.
پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته در ۲ گروه برگزار می شود.
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
دروازه‌بان باتجربه تیم ملی لهستان نقش مهمی در تعیین معادلات صعود گروه سوم جهانی 2022 داشت.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات مدعی شد رقیبان ایران خصوصا دو کشور انگلستان و آمریکا به دنبال سیاسی کردن معادلات این گروه بودند.
تمرین امروز تیم ملی یک روز خوب برای عکاسان حاضر در کمپ الریان بود.
خلاصه دیدار تیم‌های ملی فوتبال تونس و استرالیا در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ و برتری ۱ بر صفر کانگورو‌ها را ببینید. با این برد استرالیا و تونس برای تعیین شانس صعود باید منتظر نتیجه بازی دانمارک و فرانسه بمانند.
سایت فیفا مصاحبه مفصلی با مهدی طارمی در خصوص شرایط تیم ملی انجام داده است.
ثبت تصاویر گروهی بزرگان تیم ملی توسط عکاس گتی ایمیجز، جذاب‌ترین عکس‌های تیم کی‌روش در قطر است.
گروه بهمن تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و ارزی امضا کردند. این گروه تنها شرکت بورسی در صنعت خودرو بارتبه A مایه‌گذاری ‌و ‌اعتباری است.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران می گوید: با تغییرات برنامه های استراتژیک بانک ملی ایران، ساز و کارهای تشکیل گروه مالی نیز فراهم شده است.
تیم ملی فوتسال ویتنام با پیروزی مقابل کره جنوبی، صدرنشین گروه چهارم مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد.
تیم ملی ایران با کسب یک پیروزی و یک تساوی عملکرد بهتری نسبت به هم‌گروه‌های خود در جام جهانی داشت.
مدیرعامل گروه صنعتی میهن گفت: قدیمی‌ترین دستگاه‌های میهن با حمایت بانک ملی خریداری شده و نقش این بانک در توسعه و رونق تولید امروز، غیرقابل انکار است.
تیم ملی تنیس دیویس کاپ ایران با برتری مقابل سوریه در گروه سوم آسیا و اقیانوسیه ماندگار شد.
تیم ملی بسکتبال جوانان زیر ۱۸ سال ایران در رقابت‌های جوانان قهرمانان آسیا با تیم های ژاپن و لبنان در گروه A قرار گرفت .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ