گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد. به گزارش واحد ارتباطات این گروه خودروسازی، بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات با قابلیت‌های خدمات شهری و حمل و نقل تجاری به نمایشگاه اصفهان رفت.
گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خودرو استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات تجاری گروه بهمن عرضه خواهد شد.
فیدلیتی جدید توسط گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد.
شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در حاشیه بازدید از غرفه گروه‌ بهمن در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش بر رشد تولید خودروهای تجاری گروه بهمن تاکید کرد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
تیم بسکتبال زنان گروه بهمن در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در چهاردهمین نمایشگاه خودرو قزوین گفت: با رشد تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل می توانیم شاهد افزایش تولید در ناوگان باری کشور باشیم.
هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم بردهای گروه بهمن در دیدار حساس مقابل شهرداری گرگان به پایان رسید.
هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید.
گروه بهمن با محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت‌های خود به کرمان می‌رود. این گروه محصولات شاخص خود را به یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان می‌آورد.این نمایشگاه در تمامی دسته‌های پیکاپ، سواری و تجاری محصولاتی جدیدی برای نمایش و معرفی دارد.
تیم گروه بهمن تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان، ذوب آهن اصفهان را شکست داد.
محمدرضا رضایی‌کوچی رییس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه بهمن می‌تواند جز تامین کننده‌های مهم در حوزه خودروهای تجاری به شمار رود.
ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن (حوزه خودروهای تجاری) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان محصول جدیدی از خانواده امپاور را معرفی کرد.
گروه بهمن تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و ارزی امضا کردند. این گروه تنها شرکت بورسی در صنعت خودرو بارتبه A مایه‌گذاری ‌و ‌اعتباری است.
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی مدعیان به پایان رسید.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
گروه بهمن با ارائه جدیدترین محصولات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور خواهد داشت.
بورس امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
تنوع و کیفیت محصولات گروه بهمن در نمایشگاه اصفهان قابل رویت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ