همزمان با برگزاری مراسم موهون راهپیمایی روز پرچم، گروه‌های فلسطینی تل آویو را تهدید به حمله قدرتمندتر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به اشغالگران نسبت به هرگونه انجام دوباره عملیات ترور رهبران فلسطینی هشدار داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
گروه های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه از توافق میان تهران و ریاض استقبال کردند.
گروه های فلسطینی در نظر دارند در نشستی که ظهر امروز در غزه برگزار می شود، برگزاری نشست امنیتی عقبه در اردن را بررسی کنند.
گروه های فلسطینی نشست العقبه اردن با حضور رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را خدمت مجانی به صهیونیست ها عنوان کردند.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
گروه های ملی اسلامی فلسطینی در واکنش به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نافرمانی مدنی کردند.
عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست منجر شد، واکنش گروههای فلسطینی را به دنبال داشت.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف هر گونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به شکاف داخلی در میان گروه های فلسطینی شد.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت «احمد عاطف دراغمه» جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست خواستار تشدید مقاومت در برابر صهیونیست ها شدند.
منابع فلسطینی از آماده باش گروه های مقاومت فلسطین در پی برگزاری مانور ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
گردان جنین (وابسته به گردان های قدس) با صدور بیانیه ای از شهادت دو مبارز فلسطینی عضو این گروه مقاومتی در درگیری بامداد امروز پنج شنبه با نظامیان صهیونیست خبر داد.
گروه های مقاومت فلسطین خواستار تشدید تمام اشکال مقاومت در کرانه باختری در واکنش به تجاوزات بی وقفه صهیونیست ها شدند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
شبکه المیادین در خبری فوری از آغاز دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه با نمایندگان گروه های فلسطینی در دمشق پایتخت سوریه خبر داد.
شانزده گروه فلسطینی بیانیه الجزایر پیرامون آشتی و مصالحه ملی را به امضا رساندند.
دور دوم گفتگوهای آشتی ملی فلسطین امروز چهارشنبه با مشارکت حدود ۱۴ گروه فلسطینی در الجزایر برگزار شد.
گروه های فلسطینی روز سه شنبه هفته جاری نشستی را در الجزایر در راستای حل اختلافات داخلی برگزار می کنند.
سفیر فلسطین در الجزایر اعلام کرد که این کشور هفته اول اکتبر آینده میزبان همه گروه های فلسطینی از جمله فتح، حماس و جهاد اسلامی خواهد بود.
رسانه ها و مقامات صهیونیست اذعان کردند که سناریوی نگران کننده برای تل آویو، تقابل و رویارویی فراگیر با گروه های فلسطینی در چند جبهه است که با شلیک هزاران موشک نقطه زن همراه خواهد بود.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ