وزرای کشورهای عضو گروه ۷ معتقدند باید قوانینی مبتنی بر ریسک برای هوش مصنوعی به کار گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران گروه ۷ با ابتکار جدیدی برای مبارزه با تهدید اقتصادی موافقت کردند.
وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه‌ای در پاسخ به گروه هفت اعلام کرده است که تحت پوشش حقوق بشر در امور ما دخالت نکنید.
بیانیه رهبران گروه٧ در مورد خلع سلاح هسته‌ای در هیروشیما که محورهای متعددی را دربرمی‌گیرد، شاهد چرخش دیدگاه این گروه در مورد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است. در این بیانیه تاکید شده است که راه حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی در مورد برنامه هسته‌ای ایران است، اما برنامه جامع اقدام مشترک دیگر صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه حل دیپلماتیک خواهد بود.
سران گروه- ۷ از طالبان خواستند تا گام‌هایی را برای مشارکت در گفت‌وگوهای ملی معتبر، فراگیر و تحت رهبری افغان‌ها به منظور تضمین فراگیری سیاسی بردارند.
سران گروه- ۷ از طالبان خواستند تا گام‌هایی را برای مشارکت در گفت‌وگوهای ملی معتبر، فراگیر و تحت رهبری افغان‌ها به منظور تضمین فراگیری سیاسی بردارند.
سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت در بیانیه پایانی خود در هیروشیما تأکید کردند که برجام مفیدترین راه‌حل دیپلماتیک برای مسئله هسته‌ای ایران است.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز هشدار داد: اگر گروه- ۷ صادرات روسیه را ممنوع کند، مسکو توافق غلات را لغو می‌کند.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که بررسی‌ها حاکی از آن است که رشد اقتصادی کشورهای عضو گروه بریکس، از کشورهای عضو گروه ۷ بیشتر خواهد شد.
بلینکن در پیام خود نوشت: گروه هفت در قبال ایران با اتفاق نظر پیش می‌رود؛ شامل تنش‌زدایی و دیپلماسی همراه با بازدارندگی. ما همچنین توافق کردیم که عادی‌سازی روابط با جامعه جهانی که طالبان به دنبال آن است، منوط به اقدامات آنهاست. در آسیای مرکزی نیز ما کماکان متعهد به رسیدگی به نگرانی‌های مشترک هستیم.
کشور‌های «جی هفت» می‌خواهند هرچه سریع‌تر نیروگاه‌های زغال‌سنگی خود را تعطیل کنند، حتی اگر این نیروگاه‌ها دارای دستگاه‌های جداکننده‌ای باشد که می‌تواند گازکربنیک را جدا و به جای انتشار مستقیم به هوا به صورت مایع ذخیره کند. در عین حال سرمایه‌گذاری در نیروگاه‌ها و پایانه‌های گاز طبیعی همچنان باید امکان‌پذیر باشد تا تامین انرژی تضمین شود.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
در حالی که کشورهای گروه ۷ قرار گذاشته بودند تا نفت روسیه را حداکثر با سقف قیمتی تعیین شده خرید کنند اما یکی از همین کشورها نفت روسیه را بالاتر از رقم تعیین شده خریداری کرده است.
رقابت های دور گروهی لیگ برتر والیبال ایران با تمام کش و قوس های خود به پایان رسید.
کشور‌های استونی، لیتوانی، لاتویا و لهستان از کشور‌هایی هستند که به شدت خواستار دور تازه تحریم‌های روسیه علیه بخش هسته‌ای و شرکت دولتی روستام (Rosatom) هستند.
وزیران دارایی گروه هفت تعهد خود را برای ادامه رسیدگی به نیازهای فوری مالی اوکراین اعلام کردند.
کنعانی تاکید کرد: در این بیانیه همچنین ادعاهایی در مورد تحویل پهپاد و موشک به روسیه علیه اوکراین مطرح شده که سراسر بی اساس است، وزیر امور خارجه قبلا پاسخ این اتهامات را داده است.
وزرای خارجه کشورهای عضو «گروه- ۷» طی نشست امروز و فردا در آلمان درباره ایران نیز گفتگو می‌کنند.
گروه ۷ در بیانیه ای بر ضروت بازسازی اوکراین و تداوم حمایت های نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک از این کشور تاکید کرد.
۷ میلیارد دلار قاچاق کالا مختص چند گروه کالایی
معاون وزیر صمت میزان قاچاق کالا در چند گروه کالایی که در اولویت رسیدگی قرار گرفته‌اند (قطعات یدکی خودرو و لوازم خانگی) را هفت میلیارد دلار و رقم کلی قاچاق را ۱۲ میلیارد دلار اعلام کرد.
وزرای خارجه گروه هفت گفتند: در این رابطه، ما از روسیه می‌خواهیم که فوراً کنترل کامل نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا و همچنین کلیه تأسیسات هسته‌ای در داخل مرز‌های بین‌المللی اوکراین را به مالک واقعی آن، اوکراین، بازگرداند تا از امنیت و ایمنی آن‌ها اطمینان حاصل شود.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه صندوق‌های بازنشستگی با بحران ورشکستگی عمومی روبرو هستند، اظهار داشت: زمانیکه که کشور با یک بحران اقتصادی روبرو می‌شود، طبیعتاً تمام ارکان اقتصادی کشور نیز با این مسئله درگیر می‌شوند، در چنین شرایطی صندوق‌های بازنشستگی با توجه به وضعیتی که دارند با بحران بیشتری روبرو هستند، به طوریکه در حال حاضر بر اساس آمار‌های رسمی برخی از این صندوق‌ها ورشکست شده‌اند و اگر حمایت دولت نباشد آن‌ها نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کنند.
گروه تکفیری داعش بعد از شهادت ایشان از خانواده وی طلب مبلغ بسیاری را در ازای دریافت پیکر شهید اسکندری کرده بود. خانواده شهید به خبر درخواست پول داعش گفتند به افرادی که برای آوردن پیکر پدرمان مامور شده اند بگویید که حاضر نیسیتم به این گروه آدم کش و تروریست هیچگونه پولی بدهیم و نمیخواهیم ریالی از بیت المال صرف آنها شود چرا که پدرمان جانش را داد تا آنها به اهداف خود نرسند و ما پدرمان را در راه خداوند داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ