گوینده ورزشگاه خانگی پورتو پیش از شروع بازی این تیم مقابل اسپورتینگ، مهدی طارمی را با کلمه جدیدی معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طی روزهای آینده بسته‌های ویژه اربعین توسط اپراتورها معرفی خواهد شد.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولین عراقی برگزار شد گذرنامه ویژه اربعین معرفی و موافقت شد که زائران در اربعین ۱۴۰۲ به وسیله این گذرنامه بتوانند سفر خود را انجام دهند.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد تصریح کرد: در گزارشی محرمانه، دستگاه‌ها و افراد متخلف را به رئیس‌جمهور معرفی کردیم و در همان بدو امر مدیرعامل ایران خودرو نیز در همین رابطه برکنار شد.
وزیر کشور گفت: کمپین‌های «شصت‌سی» در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها علاوه بر کاهش حوادث جاده‌ای، موجب ترویج اصالت‌ها و فرهنگ بومی و معرفی صنایع‌دستی هر استان می‌شود.
مسابقات سوارکاری نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز (ویژه بانوان) در باشگاه سوارکاری استاد رضایی (بام) با حضور۳۰ ورزشکارداخلی و ۸ سوارکار خارجی در رشته پرش برگزار شد.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی با سپاهان را معرفی کرد.
فدراسیون فوتبال قطر با انتشار ویدئویی جالب سرمربی جدید خود را به صورت ویژه معرفی کرد.
مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورتی که فرد مالک خودرو دارای معلولیت جسمی حرکتی با شدت معلولیت متوسط، شدید و یا خیلی شدید به دلیل عدم توانایی جسمانی قادر به رانندگی نیست، یکی از اعضای خانواده شامل همسر یا فرزند یا پدر یا مادر یا برادر و یا خواهر به عنوان راننده، جهت اخذ پلاک ویژه معرفی می‌شود.
فیفا در گزارشی ۵ بازیکن ویژه ایران و انگلیس در بازی نخست‌شان در جام جهانی ۲۰۲۲ را معرفی کرد.
گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از مرکز رسانه ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از امکانات ویژه فیفا برای خبرنگاران و عکاسان جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به پاس حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت از جمله سلامت غذایی، نشان ویژه سومین جشنواره ملی سلامت غذایی به این بانک اهداء شد.
فرمانده کل ارتش بر آمادگی ارتش برای توسعه همکاری‌ با بنیاد ملی نخبگان و لزوم معرفی نخبگان نظامی به‌ ویژه شهدای نخبه ارتش تأکید کرد.
بر اساس مصوبات کمیسیون تورهای خروجی ویژه جام جهانی قطر، ۶ دفتر خدمات مسافرتی به عنوان عاملان فروش تورهای جام جهانی معرفی شدند.
خانواده امینی در این دیدار از قصور احتمالی تیم پزشکی و تأخیر در رسیدگی به وضعیت درمانی وی شکایت و بر پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصران احتمالی حادثه تأکید کردند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز با صدور دستوری «سرگئی سوروویکین» را به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب کرد.
در پی حضور گسترده زائران حضرت امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، ایرانسل با به‌روزرسانی پنج بسته‌ اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، دو بسته ترکیبی نیز به این منظور معرفی کرد.
در پی حضور گسترده زائران حضرت امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، ایرانسل با به‌روزرسانی پنج بسته‌ اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، دو بسته ترکیبی نیز به این منظور معرفی کرد.
ایرانسل که پیش از این دو بسته ویژه اینترنت رومینگ برای زائران اربعین حسینی معرفی کرده بود، از سه بسته رومینگ جدید خود نیز رونمایی کرد.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکس 9 کشتی‌گیر ایرانی، آنها را شانس کسب مدال در مسابقات جهانی 2022 صربستان معرفی کرد.
مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان از برنامه‌های ویژه برای این تیم در آینده خبر داد.
پوستر ویژه استقلال برای معرفی رسمی ساپینتو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ