اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیمرغ و دریاچه ارومیه دو شاخصه مهم هویت بصری قهرمانی مردان آسیا هستند
پوست اندازی ترکیب رئال در ال‌کلاسیکو، یکی از اتفاقات ویژه این دیدار بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
بخش رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا تولد 47 سالگی وحید هاشمیان را تبریک گفت.
باشگاه ملوان برای تولد پژمان نوری یک پوستر زیبا را طراحی و منتشر کرد.
اهواز- پوستر «جام رسانه امید» با حضور سردار «سلامی» فرمانده کل سپاه رونمایی شد.
پوستر «جام رسانه امید» صبح امروز به مناسبت روز قلم با حضور فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.
جواد نکونام رسما سرمربی استقلال در لیگ برتر ۲۳ شد و فردا عصر مراسم معارفه او برگزار می‌شود
باشگاه شارلروا حضور بازیکن ایرانی خود در اردوی تیم ملی را بازتاب داد.
صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا با طراحی یک پوستر به اتفاق ویژه ای که ممکن است در انتظار سرخ ها باشد اشاره کرد که با واکنش هواداران مواجه شده است.
اصفهان - پوستر رسمی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا امروز در اصفهان رونمایی شد.
پوستر باشگاه استقلال در سالروز فوت ناصر حجازی
باشگاه استقلال با طراحی پوستری زیبا برای رقبای خود کری خواند و هجومی بودن خود را به رخ کشید.
باشگاه پرسپولیس به مناسبت عید سعید فطر و حلول ماه شوال پوستری را منتشر کرد.
گروهی از محققان با همکاری امید ویسه پژوهشگر ایرانی یک نوع پوست مصنوعی جدید ابداع کردند که خون در آن جریان می یابد و می توان از آن برای آزمایش های بیشتر استفاده کرد.
زلزله‌ای به این بزرگی که برخی از مراکز لرزه نگاری، بزرگی آن را ۸ ریشتر اعلام کرده‌اند، خیلی دیر به دیر در کره زمین رخ می‌دهد. یعنی عملا جزء زلزله‌های نادر و بسیار ویژه است که پوسته زمین بسیار کم آن را تجربه کرده است؛ بنابراین به هیچ وجه زلزله‌ای به این بزرگی در کشور ما رخ نخواهد داد.
داشتن یک رژیم غذایی متعادل برای دستیابی به سلامت پوست، مو و ناخن‌هایی زیبا ضروری است. گنجاندن مواد غذایی سرشار از پروتئین در رژیم غذایی خود ممکن است به ویژه به جلوگیری از سفید شدن مو‌ها کمک کند. مصرف به اندازه مواد غذایی پروتئینی، مانند تخم مرغ، سویا و لبنیات ممکن است به جلوگیری از سفیدی زودرس مو‌ها کمک کند.
پرتقال دارای طبع معتدل است و ترکیباتی نظیر روغن فرار،نشاسته ،چربی ، قند نوعی ماده تلخ ، فلاونوییدها و ویتامین های A وBوC را دارد همچنین املاح معدنی به ویژه سدیم که در پرتقال رسیده به وفور یافت می شود.
باشگاه استقلال با انتشار پوستری ویژه از زحمات روزبه چشمی قدردانی کرد.
باشگاه استقلال با انتشار پوستری ویژه از زحمات روزبه چشمی قدردانی کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ساعتی بعداز اعلام رسمی بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران، برای او یک پوستر ویژه خوش‌آمد گویی منتشر کرد!
صفحه رسمی جام جهانی در فاصله ۱۰۰ روز تا شروع این مسابقات، پوستری با تصویر ۱۰۰ ستاره دنیای فوتبال منتشر کرد که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران هم در آن حضور دارند.
در این روش، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مجری یک برنامه رادیویی با شاکی تماس برقرار و عنوان می‌کند که شما برنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد شده اید، شماره کارت بانکی و کدی که در پیامک برای شما ارسال می‌شود را اعلام تا هدیه را برای شما واریز کنیم که پس از بازگو کردن شماره کارت و کد پیامکی توسط شاکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی کسر می‌شود.
محسن خان جهانی کارگردان مستند A _B_C _D که درباره کروناست و در بخش ویژه جشنواره سینما حقیقت بصورت آنلاین به نمایش در می آید، توضیح داد: این مستند روایتی است از اولین روزهای شیوع کرونا در ایران و تاثیرات اجتماعی این پدیده بر روی مناسبات زندگی ادم ها.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ