اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
متهم به قتل گفت: من با دوستانم در پارک با بچه محله‌هایمان سر چند فحش با هم درگیر شدیم، مقتول از پشت گردن مرا گرفته بود که بعد آن اتفاق افتاد. چاقویی را که از قبل درجیبم داشتم درآوردم و ضربه‌ای به او زدم.
باربد گفت: باور کنید من قصد کشتن راننده را نداشتم. او دست بردار نبود و مدام فحاشی می‌کرد. من برای او چاقو نکشیدم. چاقو در غلاف بود و قبل از دعوا آن را در دست داشتم. چاقو اصلاً از غلافش خارج نمی‌شد. وقتی دعوا بالا گرفت می‌خواستم با غلاف چاقو ضربه‌ای به‌صورت هاشم بزنم، اما او صورتش را کنار کشید و ناخواسته چاقو به گردنش برخورد کرد. چاقو غلاف را شکافته و تیغه آن به گردن هاشم برخورد کرد. من وقتی خون را دیدم متوجه ماجرا شدم و به سرعت با موتور فرار کردم.
بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص کرد، پسر و عروس مرد گمشده که یک ماه برای مسافرت به شهر‌های شمالی کشور رفته‌اند در طبقه بالای خانه مرد گمشده زندگی می‌کنند و با فرد فقدانی اختلافات عمیقی دارند.
قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل خواهرش با ضربات چاقو اقرار و ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
مقتول از جیبش چاقو درآورد و به من حمله کرد و من در دفاع از خودم چاقو را از دست او گرفتم و ناخواسته به او ضربه زدم.
وقتی درگیری‌مان بالا گرفت ناگهان او چاقویی که داخل کیفش بود را بیرون آورد و به سمت من گرفت. چاقو را از دستش گرفتم و از شدت عصبانیت چند ضربه به او زدم.
قتل برادر با ضربات چاقو در محله خزانه تهران
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
مرد جوان در مغازه‌ جگرکی با ضربه چاقو به قتل رسید.
در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته ۸ ضربه به مقتول زد.
در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته ۸ ضربه به مقتول زد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو
یکی از اقوام مقتول در باره این جنایت گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد، اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آن‌ها شده بود. زندگی آن‌ها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آن‌ها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند. اما اختلاف‌های آن‌ها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آن‌ها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.
قتل دانش آموز دبستانی با ضربات چاقو
ساعت ۲۰ غروب روز جمعه ۱۱ آذرماه مردی ۴۵ ساله اهل و ساکن کوی علوی اهواز با در دست داشتن یک چاقوی خون آلود خود را به یکی از کلانتری‌های این شهرستان معرفی کرد و بیان داشت فرزندم به نام معصومه که حدودا ۱۷ساله است را به دلیل مسائل ناموسی با سلاح سرد چاقو به قتل رساندم و در یک ملحفه پیچیدم و در منزل شیخمان واقع در خیابان کردونی انداختم و خودم را به کلانتری معرفی، نمودم.
قتل مرد جوان با چاقو در بیابان
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز ۱۷ کیلو شیشه در خودروی لیفان/ کلامی که یک زندگی را سوزاند!/ قصاص زن بدهکار به جرم قتل پیرزن/ قتل مرد بلال‌فروش با چاقوی مشتری در گردنه قوچک/ مرگ دختر نوجوان در واژگونی اتوبوس/ ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه/ برای آزادی دکتر ۴ میلیارد تومان خواستیم
قتل مرد بلال‌فروش با چاقوی مشتری در گردنه قوچک
این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان پذیر نیست، به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.
ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال
کارشناسان معتقدند که زمان برای رهبری پوتین رو به پایان است و او با تهدید‌هایی از سوی حلقه داخلی افراد نزدیک به خود نیز روبروست. این افراد ناراضی پوتین را متهم می‌کنند که در پشت پرده مرگ «داریا دوگینا» روزنامه نگار راست افراطی در مسکو در هفته گذشته نقش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ