به حاوی فیبر و چندین ویتامین و مواد معدنی ضروری است و برای هر رژیم غذایی می‌تواند یک ماده‌ی مغذی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن یک سبک زندگی سالم شامل ورزش، هیدراتاسیون (آبرسانی بدن) و خوردن وعده‌های غذایی متعادل می‌تواند به طور طبیعی به حفظ سطح قند خون در محدوده نرمال کمک کند و حتی در کاهش کلسترول و بهبود سلامت روده مفید باشد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده‌اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مشکلات دیگری داشته باشد.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
تغییرات هورمونی دوران یائسگی همراه با نازک شدن مو‌ها و ریزش مو است. خبر خوب این است که یک رژیم غذایی مغذی همراه با مصرف مولتی ویتامین‌ها برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو می‌تواند مفید باشد.
آتش سوزی در شهر هاوایی آمریکا به کشته شدن حداقل ۶ نفر و آسیب دیدگی هزاران نفر دیگر منجر شد.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
ژسوس، سرمربی پرتغالی به شدت پیگیر حضور یک مهاجم برای تقویت خط حمله‌اش در مسابقات آتی است.
ویتامین‌ها ریزمغذی‌هایی هستند که بدن برای انجام یکسری فعالیت‌های طبیعی به آن‌ها نیاز دارد و لازم است از طریق مواد غذایی وارد بدن شوند. اما کمبود آن‌ها چه نشانه‌هایی دارد؟
ملی پوش وزنه‌برداری کشورمان در آسیا به تنهایی صاحب ۶ مدال شد.
در این لایحه راننده تاکسی و تور لیدر و صاحب مغازه و ... به خاطر بی حجابی یا به تعبیر لایحه، بدپوششی مسافر و گردشگری و فروشنده و. مجازات می‌شوند که نقض صریح اصل شخصی بودن جرم و مجازات است. این اصل می‌گوید: هر کس برای تقصیری که مرتکب شده است شخصاً مؤاخذه می‌گردد و هیچ کس را نمی‌توان برای فعلی که دیگری مرتکب شده است مسؤول دانست. کسی که در مسند قانون گذاری قرار گرفته، باید دستکم با بدیهیات حقوق آشنا باشند.
در این لایحه راننده تاکسی و تور لیدر و صاحب مغازه و ... به خاطر بی حجابی یا به تعبیر لایحه، بدپوششی مسافر و گردشگری و فروشنده و... مجازات می‌شوند که نقض صریح اصل شخصی بودن جرم و مجازات است. این اصل می‌گوید: هر کس برای تقصیری که مرتکب شده است شخصاً مؤاخذه می‌گردد و هیچ کس را نمی‌توان برای فعلی که دیگری مرتکب شده است مسؤول دانست. کسی که در مسند قانون گذاری قرار گرفته، باید دستکم با بدیهیات حقوق آشنا باشند.
شما با شناخت این غذا‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و از آسیب دیدن رژیم غذایی خود جلوگیری کنید. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی همین غذا‌ها بپردازیم. در ادامه ۶ نوع خوردنی را آورده‌ایم که در تابستان طرفداران بیشتری دارند. شما باید تلاش کنید تا جای ممکن مصرف این غذا‌ها را کاهش دهید و در عوض از خوردنی‌های سالم و مقوی کمک بگیرید تا همچنان بتوانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام خوردنی‌های تابستانی برنامه‌ی کاهش وزن شما را به هم می‌ریزند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به ۶ پیشنهاد ایران در اجلاس جده گفت: وقت گشاد دستی دولت‌های مسلمان است.
ویتامین D منجر به جلوگیری از تشکیل لخته خون و کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی می‌شود. ویتامین D در طیف گسترده‌ای از مواد غذایی مانند بادام، دانه‌های کامل، آفتابگردان، تخم مرغ و آجیل یافت می‌شود. از مکمل‌های ویتامین D نیز برای رقیق شدن خون می‌توان بهره برد.
فصل تابستان با روز‌های آفتابی، هوای گرم، خطر آفتاب‌سوختگی، آلرژی، گزش حشرات و سایر مشکلاتی که به همراه دارد، ممکن است به طرق مختلفی بر سلامت ما تأثیر بگذارد.
بهترین راه برای کمک به کاهش تعریق، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های سبک و نازک است؛ به طوری که پوست امکان تنفس و تهویه داشته باشد. رنگ‌های روشن‌تر نیز به انعکاس نور خورشید به جای جذب آن کمک می‌کنند. پوشیدن این رنگ‌های به خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق کمک می‌کند.
نیویورک‌پست با استناد به این مطالعه گزارش می‌دهد رژیم غذایی یادشده که به اختصار پیور نامیده می‌شود، نشان می‌دهد که مصرف شش گروه غذایی میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات، مغزها، ماهی و لبنیات پرچرب خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. در رژیم غذایی سالم، برای غلات کامل و گوشت فراوری نشده (مانند گوشت گاو به جای بیکن یا سالامی) هم جایی درنظر گرفته شده است.
گلابی با داشتن ۶ گرم فیبر در هر وعده، یکی از میوه‌های پر فیبر است. خوردن گلابی، بدون آن که چربی، کلسترول و سدیم وارد بدن کند، احساس سیری طولانی مدتی به بدن می‌دهد و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه به کاهش وزن کمک زیادی می‌کند.
آلوئه ورا گیاه بومی مناطق شمال آفریقا، اروپای جنوبی و جزایر قناری می‌باشد. قدمت استفاده از این گیاه به دوران مصر باستان برمی‌گردد. این گیاه در همان دوران نیز مصارف دارویی داشته است.
لیمو‌ها سرشار از ویتامین C، فیبر و انواع ترکیبات مفید گیاهی هستند. این مواد مغذی چند فایده اثبات شده برای سلامتی دارند. در حقیقت، لیمو به سلامت قلب، کنترل وزن و سلامت گوارش کمک می‌کند.
در هر ۱۰۰ گرم انجیر خشک، ۲۴۹ کالری، ۳/۳ گرم پروتئین، ۹/۰ گرم چربی، ۶۹ گرم کربوهیدرات و ۶/۵ گرم فیبر وجود دارد.
باشگاه پرسپولیس توجه خاصی به بازیکنان ملی‌پوش نشان داده است.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش با دریافت ۵ گل در ۶ بازی مشکل دفاعی خاصی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ