دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به ۶ پیشنهاد ایران در اجلاس جده گفت: وقت گشاد دستی دولت‌های مسلمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن یک سبک زندگی سالم شامل ورزش، هیدراتاسیون (آبرسانی بدن) و خوردن وعده‌های غذایی متعادل می‌تواند به طور طبیعی به حفظ سطح قند خون در محدوده نرمال کمک کند و حتی در کاهش کلسترول و بهبود سلامت روده مفید باشد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده‌اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مشکلات دیگری داشته باشد.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس می‌گوید شماره ۶ متعلق به کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
تغییرات هورمونی دوران یائسگی همراه با نازک شدن مو‌ها و ریزش مو است. خبر خوب این است که یک رژیم غذایی مغذی همراه با مصرف مولتی ویتامین‌ها برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو می‌تواند مفید باشد.
آتش سوزی در شهر هاوایی آمریکا به کشته شدن حداقل ۶ نفر و آسیب دیدگی هزاران نفر دیگر منجر شد.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
بنا به پیشنهاد کمیسیون ورزشکاران و مصوبه اعضای هیات اجرایی، ۶ نماینده ورزشکاران در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص شدند.
رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن رشوه یک میلیارد ریال به مأموران کردند تا زمینه فرار خود را از دست مأموران را فراهم نمایند که مأموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورتجلسه و ضمیم پرونده متهمان کردند.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
رئیس جمهور در نامه‌‍ ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» که به پیشنهاد معاونت اقتصادی توسط هیئت وزیران با قید دو فوریت به تصویب رسیده است را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم، اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
نماینده مجلس گفت: برای غلبه بر بحران جوانی جمعیت فقط ۶ سال زمان داریم. در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند.
ستایشی درباره توهین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این باره نص صریح در قوانین نداریم، اما با استنباط از مقررات، موضوع ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی برداشت می‌شود همچنین در پیشنهاد قانون مجازات اسلامی که در سال ۱۳۹۵ مطرح شد در ماده‌ای مستقل درباره توهین به پرچم پیشنهاد شد که مجازات آن ۶ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته شود.
بورس فردا پس از یک روز تعطیلی آغاز به کار خواهد کرد و در این دو روز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. نابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور با بررسی شرایط کنونی بازار سرمایه، ۸ چالش عمده و ۶ پیشنهاد برای مدیریت نااطمینانی‌ها در این بازار را اعلام کرد.
فرشاد محمدپور از ثبت پیشنهاد هیئت مدیره بانک کارآفرین جهت افزایش سرمایه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.
رئیس جمهور گفت: گاهی ممکن است در مسیر اجرای یک پروژه بزرگ موانع کوچکی پیدا شود، اما این نباید باعث توقف یا حتی کندی کار شود.
ارزش این بازیکن ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی اعلام کرد باشگاهی از خاورمیانه ۶ برابر رقم پیشنهادی این باشگاه را به این بازیکن پیشنهاد داده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ