یک گل تماشایی در بازی رئال سالت لیک و اطلس اف سی در لیگ آمریکا از فاصله ۶۴ متری به ثمر رسید. آرون هررا مدافع راست رئال سالت لیک با دیدن دروازه بان که بیش از حد جلو آمده بود با شوتی از فاصله دور دروازه را باز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیوی جالب از جادوی یک پسر بچه در بازی جذاب گل کوچیک را ببینید.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
گل پائولو دیبالا مقابل فاینورد به عنوان بهترین گل هفته لیگ اروپا انتخاب شد. منبع: ورزش سه
در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگا، بایرلورکوزن با سه گل شالکه را در هم کوبید. سردار آزمون در دقیقه ۹۲ موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند و گل سوم لورکوزن را به ثمر برساند.
سردار آزمون در دقیقه 92 موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند
در حالی که لئاندرو رکوئنا توپ را از محوطه ۶ قدم تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد.
تماشایی‌ترین گل ساحلی‌بازان ایران در شب صعود را یک دروازه‌بان کم نام و نشان به ثمر رساند.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
بازیکن پیشین پرسپولیس گل دوم و تساوی سپاهان را زد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه ۹۵ توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند.
مارسین اولکسی، بازیکن تیم وارتا پوژنن لهستان در جریان لیگ فوتبال معلولان این کشور گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رسانده که از همین الان نامزد جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) شده است.
مارسین اولکسی، بازیکن تیم وارتا پوژنن لهستان در جریان لیگ فوتبال معلولان این کشور گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رسانده که از همین الان نامزد جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) شده است.
نیمه اول بازی فولاد و پرسپولیس با یک گل به سود فولاد به پایان رسید. این گل را خرید لالیگایی فولاد به ثمر رساند.
نیمه اول بازی فولاد و پرسپولیس با یک گل به سود فولاد به پایان رسید. این گل را خرید لالیگایی فولاد به ثمر رساند.
ویدئویی از یک زن خارجی که اقدام به تقلید از خوشحالی گل رونالدو می‌کند مورد استقبال هواداران النصر قرار گرفته است.
عجیب‌ترین تصمیم یک داور در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته هفتم ایتالیا رقم خورد. داور این مسابقه توپی را که وارد دروازه نشده را گل اعلام کرد! بازیکنان نویکاتارو پس از اینکه داور اعلام گل کرد به او هجوم آورده و اعتراض کردند.
در واقع هنگامی که اسدی تلاش داشت با یک پاس پشت مدافعان همبازی خود را صاحب موقعیت گلزنی کند این حردانی بود که دفع ناقصش توپ را به قنبری رساند و بدین ترتیب گل مردود نیست.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
منچستریونایتد در روزی که کریستیانو رونالدو را هم در ترکیب داشت، مقابل وستهام با یک گل پیروز شد.
در مسابقات فوتبال اتریش یک گل به خودی عجیب و کم سابقه خبرساز شده است.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو که در روزهای اخیر با برخی انتقادات مواجه شده بود، در دیدار پورتو - چاوز در همان دقیقه سوم بازی با یک ضربه سر دقیق و تماشایی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
بازیکن اتلتیکو آمازونس بعد از این که دروازه‌بان توپ را به او پاس داد، در حالی که تحت فشار قرار نداشت با یک ضربه از فراز دستان دروازه‌بان توپ را در دروازه خودی جای داد.
کین تعداد گل‌های خود در تاتنهام را به عدد ۱۸۵ رساند تا رکورددار گلزنی با پیراهن یک تیم در لیگ برتر جزیره شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ