سابقۀ پرفرارونشیب تعاملات ایران و آژانس هر ناظر بی‌طرفی را نسبت به گام‌های آینده کاملا محتاط می‌کند. روال گذشته نشان می‌دهد که هر اتفاق کوچک و یا سخن تحریک‌آمیز چه‌بسا دو طرف را از امضای قراردادی که تمام اجزاء آن نیز مشخص شده است، بازدارد و به نقطۀ نخست بازگرداند. واقعیت این است که شرایط داخلی ایران بیش از حد تصور پیچیده شده و شمار نهاد‌ها و افراد تأثیرگذار در تصمیمات کلان دیگر به‌راحتی قابل شناسایی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند، گفت: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مدیران و مردم هستند، گفت: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مشارکت فعال بخش دولتی و خصوصی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست را می‌توان از الگوهای موفق و از مصادیق امیدآفرینی اقتصاد صنعت پتروشیمی خواند.
بوشهر- وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد فضای امید و تقویت ایمان از بنیان‌های اساسی امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
زرندیه- معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: تبیین خدمات دولت موجب امیدآفرینی و خنثی کننده نقشه های دشمن است.
انتظار می‌رود که قوه قضائیه در راستای احقاق حقوق پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت و همچنین اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌وکار که منجر به امیدآفرینی و افزایش نرخ اشتغال جوانان و همچنین باعث بهبود شرایط دسترسی مردم به وکیل می‌شود، ورود جدی‌تری به این فرایند‌های کارآموزی داشته باشد. مشخص است که این وقفه‌ها که کم‌کم عمر آن‌ها به یک سال نیز می‌رسد، نباید تبدیل به رویه و عادت متولیان امر شود تا پذیرفته‌شدگان هرسال، برای ورود به شغل وکالت، معطل درب ورودی نهاد‌های متولی تربیت وکیل نمانند.
اهداف اردوهای راهیان پیشرفت نورانی؛ معرفی دستاوردهای علمی و صنعت کشور در زمینه‌های مختلف و امید آفرینی در نسل نوجوان و جوان است.
سردار جوانی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی تصویرسازی غلط می‌کند، گفت: تاکید کرد: اصلی ترین جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی است و راه امیدآفرینی تبیین است‌.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی امید آفرینی را در جامعه به همراه خواهد داشت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
توصیه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به رسانه‌ها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
مصطفی ملکیان گفت: درست است که صرف امید داشتن خودش امیدآفرینی هم می‌کند، اما باید به این نکته نیز توجه کردکه می‌توان امید را با کردار و گفتار و زبان بدن القا کرد. به عبارت دیگر با اینکه صرف امید ورزیدن به دیگران سرایت می‌کند، اما حتی طرز نگاه آدم و نوع رفتار و کردار و گفتار او هم می‌تواند امیدآفرینی کند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور گفت: علیرغم همه کارشکنی‌ها جامعه اسلامی پیش خواهد رفت؛ لذا هرکسی با قلمش و عملش و با اقداماتش مردم را امیدوار کند و بداند در جهت راهبرد نظام حرکت کرده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:جهاد امید آفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین سه رویکرد اصلی بسیج است که در جریان قرار دارند.
رئیس سازمان بسیج جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت را سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است.
رئیس سازمان بسیج جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت را سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: واگذار کردن اداره شهر بر دوش مردم امید آفرینی می‌کند.
اصفهان-رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شوراها و شهرداران می توانند امید را در دل مردم بوجود آورند، گفت: با امید آفریدن در دل مردم و یکدلی می توان شهرها را به خوبی اداره کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارهای دولت باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا امید آفرینی شود، گفت: عده‌ای اگر دولت یک جا کوتاهی داشته باشد، بزرگنمایی می‌کنند و مردم را ناامید می کنند.
عضور مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بانک مرکزی در یک سال گذشته، گفت: عملکرد موفق بانک مرکزی موجب امید آفرینی در جامعه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ