یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه امشب به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جدید نساجی مازندران در لحظات پایانی دیدار با پیکان کاپیتان تیمش بود.
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر پیکان گفت از روزی که کارش را در این تیم شروع کرده، هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.
بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه پس از وقایع خیابان‌های پاییزی، هیچ علائمی مبنی بر تبیین علمی از علت‌ها، مشاهده نمی‌شود. نه تنها شاهد انجام اقدامات اصلاح‌گرایانه و آرام‌بخش نیستیم، بلکه به طور عجیبی انگار نه انگار که حادثه‌ای رخ داده است. نسیان در نظام‌های سیاسی می‌تواند پایانی فاجعه‌آمیز را رقم بزند.
سامان قدوس در پایان دیدار برنتفورد و لیورپول در رختکن از محمد صلاح درخواست پیراهنش را کرد که با جواب منفی ستاره مصری لیورپول مواجه شد.
همین که خود مسئولان اذعان کرده‌اند که صدرنشینی استقلال قطعی نیست؛ ولی در جدول، استقلال صدرنشین باقی مانده، به قدر کافی ایجاد تناقض می‌کند. مشخص نیست چرا باید برای اعمال قانون در این زمینه تا پایان رقابت‌های فصل منتظر ماند
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: فعلا هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداریم که بگوییم روابط طرفین، استراتژیک خواهد شد؛ زیرا همچنان رقابت استراتژیک، ساختار‌های سیاسی متفاوت و رقابت ژئوپلیتیک در لبنان، سوریه و عراق بین ایران و عربستان وجود دارد. هرچند شکل این رقابت‌ها بعضا تغییر کرده است. قهرمانپور در پایان درباره آینده مناسبات تهران و ریاض نیز گفت: «به نظر من این روابط همچنان تاکتیکی باقی می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد که روابط را به سمت دیگری سوق دهد.»
گزارشگر بازی گل گهر و نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی اتفاق واضح رخ داده را نتوانست تشخیص دهد.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
ساکت الهامی یکی از خوشحال‌ترین سرمربی‌های لیگ در پایان هفته بیستم است که هوادار را به بزرگترین پیروزی تاریخش رساند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل/ ازدواج یک ماهه!/ مسافر عصبانی راننده را کشت/ تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات/ شاگرد مکانیکی در یک قدمی چوبه دار/ راز دستبرد عجیب به خودروها!/ دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
لحظات پایانی دیدار تیم‌های نساجی و فجر در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام حذفی با یک اتفاق عجیب همراه شد.
در ثانیه های پایانی بازی لیکرز و شارلوت اتفاق عجیبی برای فوق ستاره تیم لیکرز به وجود آمد تا تیمش شکست را قبول کند.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
دوره مدیریت محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان در پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید و هنوز از سوی شرکت فولاد مبارکه تمدید نشده است.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
در سه بخش قبلی برخی از اتفاقات عجیب تاریخ جام جهانی را بررسی کردیم، حال در این راه به قسمت پایانی آن رسیده ایم.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ