در ابتدا، نام کوچه کنی نبود. این کوچه را با عنوان کوچه نزدیک به «باغ پوستی» می‌شناختند. باغ پوستی، باغی بود که در آن پوست دباغی شده گوسفند‌ها را نگهداری می‌کردند، حتی پوست حیوانات شکاری را هم به این باغ منتقل می‌کردند. باغ پوستی محلی بود برای انبار پوست‌های صادراتی به خارج از کشور.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خداداد عزیزی در کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» از فراز و فرودهای زندگی خود و دلایل ترک زودهنگام تیم ملی پرده برداشته است.
محله «ازگل» در شمال تهران، ماجرا‌های بسیار دارد؛ از روایت‌هایی که در باره نام متفاوت آن سر زبان‌هاست تا ماجرا‌های «خانم باشی» یکی از همسران ناصرالدین شاه با این روستای خوش آب و هوا. در ادامه به وجه تسمیه این محله پرداخته‌ایم و برگ‌هایی از تاریخ آن را ورق زده‌ایم.
به نظر می‌رسد رابطه پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند عمیق‌تر از چیزی است که تصور می‌شود.
ماجرا‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با یک سند محرمانه پنتاگون که در آن درباره «حمله احتمالی به ایران» مطالبی مطرح شده ادامه دارد و سی. ان. ان در گزارشی جدید به جزئیات بیشتری از پیچیدگی‌های این پرونده که این روز‌ها گریبان‌گیر ترامپ شده اشاره کرده است.
ماجرا‌های مربوط به جام جهانی قطر هنوز ابهامات خاص خودش را دارد.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سوت پایان نیمه اول و در حین ورود به رختکن با صحنه‌هایی شوکه کننده مواجه شدند.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجرا‌های اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
«می‌خواستم ماشینم را عوض کنم. رفتم نمایشگاه، اما قیمت کارشناسی خیلی پایین بود. من کارم خرید و فروش ماشین نیست که راه و چاه آن را بلد باشم. برای همین به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم آگهی فروش بنزم را در روزنامه چاپ کنم، اما همین آگهی باعث ماجرا‌های عجیب و غریبی شد که با دستگیری دزد خودروام شاید به پایان برسد».
فرصت‌های ازدست‌رفته و سوءمدیریت فقط مختص به صنعت داروسازی یا کارخانه شهید قاضی نیست. اگر عملکرد هریک از کارخانه‌های بزرگ یا صنایع مختلف را بررسی کنید، به نکات قابل‌تاملی خواهید رسید. از ماجرا‌های صنعت فولاد و رانت‌های کلان این حوزه گرفته تا حوزه محصولات پتروشیمی و پالایشی، جملگی یک ویژگی مشترک دارند؛ صنعت در ایران بنا به دلایل مختلف دچار سوءمدیریت و فساد است.
جواد نکونام به عنوان " شاه ماهی نقل و انتقالاتی" از سوی فتح الله زاده معرفی شد و دربی‌های جذابی را هم پشت سر گذاشته است.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت بسیاری از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مساله را شناسایی کنند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مسئله را شناسایی کنند.
هافبک ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان مدعی شد سه امتیاز ارزش آن را ندارد که مربیان دست به هر کاری بزنند.
جامعه ایرانی در دوره قاجار از لحاظ بهداشتی وضعیت چندان مطلوبی نداشت و مردم اغلب با بیماری‌های فراوانی مانند کچلی، سرخک، آبله، طاعون، وبا و... و. دست‌وپنجه نرم می‌کردند. بیماری‌هایی که اغلب کودکان به آن مبتلا می‌شدند و با عوارض آن در بزرگ‌سالی زندگی می‌کردند؛ عوارضی مانند نابینایی، ناشنوایی و آبله‌رویی که همگی آن‌ها عواقب اجتماعی داشت و باعث اضافه شدن باری بر دوش جامعه می‌شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
ماجراهای توییتر، ماسک و دردسر جدید آمریکا
آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه یکم مهر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: برای بانویی به نام مهسا امینی حادثه‌ای رقم خورده که همه ما را آزرده خاطر کرد و یقین داریم که خاطر رهبر انقلاب نیز از این قضیه آزرده خاطر شده است.
همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجرا‌های نوید» با الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی» منتشر شد.
این روز‌ها دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی ندارد و آخرین آمار‌ها نشان می‌دهد وسعت دریاچه به کمتر از یک ‏هزار کیلومتر مربع و حجم آب آن نیز به کمترین میزان خود در تاریخ این دریاچه رسیده است. ‏
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
دیوان داوری ورزش حکم پرونده دستیار اول مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ