مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این بازی بزرگ غایب است. پس کدام بازی را باید از نزدیک دید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین در محور شاهرود_دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشته است.
بر اثر خروج یک قطار شهری در شهر نیویورک، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور سمنان - فیروزکوه خبر داد و گفت: دو نفر در این تصادف جان خود را از دست دادند.
ترنت الکساندر-آرنولد می‌گوید آرزو دارد به عنوان کاپیتان اول لیورپول شناخته شود.
بر اثر برخورد یک اتوبوس مسافربری الجزایری با یک خودروی تجاری در روز چهارشنبه در صحرای جنوبی این کشور دست کم ۳۴ نفر کشته شدند.
بر اثر ریزش یک پل جاده ای در حال ساخت در پایتخت تایلند حداقل دو نفر کشته شدند.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
گاز پخت و پز باعث انفجاری مهیب در یک رستوران کباب‌پزی در شمال غربی چین شد که در جریان جشن‌های ملی، ۳۱ نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: این حادثه ۳۰ مصدوم بر جای گذاشته است.
گناباد ـ رئیس پلیس راه گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری دنا در شهرستان گناباد یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند بر اثر سقوط یک هواپیما در شهر نیویورک یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
مشخص نبودن جای پارک خودرو‌ها در سفر‌های درون‌شهری علاوه بر اینکه موجب افزایش تردد و ترافیک می‌شود، مصرف بنزین و آلودگی هوا را نیز افزایش می‌دهد.
سقوط یک دستگاه اتوبوس از پرتگاه در کشور پرو دست کم ۲۵ کشته بر جای گذاشت.
مقامات اوکراین روز یکشنبه اعلام کردند در اثر برخورد یک موشک روسی به آپارتمان مسکونی در شهر دنیپرو ۲۹ نفر کشته، ۷۳ نفر زخمی و ۴۰ نفر مفقود شدند.
زاهدان- فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشته شدن دو نفر و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی درگیری مسلحانه اشرار مسلح در این شهرستان، خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.
رسانه‌های چین از وقوع یک آتش‌سوزی در استان هنان در مناطق مرکزی این کشور خبر می‌دهند که دست‌کم ۳۶ نفر کشته بر جای گذاشته است.
یک مسئول سودانی گفت که درگیری های قبیله ای در منطقه ناآرام دارفور منجر به کشته شدن دستکم ۴۸ نفر شده است.
یک مسئول سودانی گفت که درگیری های قبیله ای در منطقه ناآرام دارفور منجر به کشته شدن دستکم ۴۸ نفر شده است.
اعلام لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران افکار کی روش را برای مهم ترین تقابل های فوتبال ملی در سال جاری به نمایش گذاشت
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جنوب غربی چین، ۲۷ نفر جان باخته و ۲۰ تَن هم زخمی شدند.
مشهد ـ مسئول هلال احمر شهرستان جغتای گفت: بر اثر ریزش کوه در معدن کروم روستای «گَفت» در شهرستان جغتای یک نفر جان باخت.
ورود خودرو به میان جمعیت در ایالت پنسیلوانیا واقع در آمریکا، یک کشته و ۱۷ زخمی بر جای گذاشت.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ