وزیر دفاع ایتالیا در پارلمان این کشور از وعده اعزام ۳ هزار و ۴۰۰ نظامی به اوکراین با هدف حمایت از ارتش ناتو در برابر روسیه طی سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را ابراز کرد.
بررسی نقشه‌های آمریکا برای ایجاد تشکیلات شبه نظامی جدید در سوریه و وعده مقاومت لبنان برای نابودی رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
به‌دنبال وعده کره شمالی برای پرتاب یک ماهواره نظامی دیگر، وزارت دفاع ژاپن فرمان ردیابی و انهدام هرنوع موشک بالستیک یا بقایای آن که تهدیدی برای خاک توکیو است را تا مدتی نامحدود تمدید کرد.
دفتر رئیس جمهور برای تحقق وعده هایی که در همایش ملی روز شوراها از سوی سید ابراهیم رئیسی به نظام شورایی داده شد، به وزیر کشور ابلاغ کرد.
یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام خطاب به رئیسی نوشت: ریلِ اقتصاد را عوض نکنید، روز‌های تلخی در پیش است. نصف عمر دولت شما گذشت و رکورد ۳۰ ساله تورم در سال مهار تورم شکست.
ترکیه فعلاً با نظام ریاستی اداره می‌شود و رئیس جمهور همه کاره است. اما مخالفین اردوغان وعده داده اند؛ اگر پیروز شوند، با برگزاری یک همه پرسی، باز هم پست نخست وزیری به صحنه باز می‌گردد.
با خروج حامد اسماعیلیون از آنچه مخالفان نظام شورای هبستگی نامگذاری کرده بودند، حالا اتوبوسِ وعده داده شده خراب شد و مسافران یکی یکی پیاده شدند.
رئیس جمهور در نشستی با فعالان دانشجویی به برخی شبهات درباره شائبه بنگاه‌داری دولت، برنامه دولت برای منضبط کردن نظام پولی و بانکی کشور، مولدسازی، وعده ساخت ۴ میلیون مسکن و غیره پاسخ گفت.
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ما در مسیر پایان نظام جهانی مبتنی بر دولت شرور آمریکا حرکت می‌کنیم.
رئیس پژوهشگاه شورای نگهبان گفت: با عنایت به اینکه نظام ما یک نظام مردمی است و از ابتدا، نظام بر دوش مردم استوار بوده است، مسئولین نظام هم هیچ‌وقت خودشان را جدا از مردم نمی‌دانند و اگر اتفاقی هم می‌افتد و عده اندکی خدای نکرده فریب می‌خورند و مشکلاتی به وجود می‌آید، سعی می‌کنند با تسامح از آن عبور کنند.
آیت الله مکارم شیرازی به ضرورت حجاب تأکید کرد و گفت: مسأله حجاب در حال حاضر با مسائل سیاسی گره خورده و عده ای می گویند اگر بتوانیم حجاب را حذف کنیم نظام جمهوری اسلامی کم رنگ می شود.
آیت الله مکارم شیرازی به ضرورت حجاب تأکید کرد و گفت: مسأله حجاب در حال حاضر با مسائل سیاسی گره خورده و عده ای می گویند اگر بتوانیم حجاب را حذف کنیم نظام جمهوری اسلامی کم رنگ می شود.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
پدرام سلطانی درباره اظهارات ابراهیم رئیسی گفت: «ایشان نمی‌داند که اصل مشکل نبود منابع مالی است و تأمین مالی چنین میزان ساخت و سازی نه در اندازه مالیه دولت است و نه در توان نظام بانکی و بازار سرمایه.»
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی به وعده خود درباره شفافیت عمل کرد، اما الان منتظر نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره این مصوبه هستیم.
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» وعده داد: کمک نظامی ۶۲۵ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین می‌دهیم.
کردهای سوریه گفته اند که آمریکا و روسیه اطمینان داده اند که عملیات نظامی ترکیه انجام نخواهد شد.
مجمع مدرسین‌ومحققین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام کرد: چرا در دولت سیزدهم که با سایر نهادهای انتخابی و انتصابی هم‌دست و همسو بود و با این که وعده های زیادی در برنامه‌های تبلیغاتی داده بود، نابسامانی‌های اقتصادی و سیاسی شدت گرفته است؟ / دو پدیده زشت و ناهنجار فقر و غنا در نظام اقتصادی نمایان شده و تورم فاحش بر معیشت مردم سایه انداخته است
علل مختلفی برای پیروزی ایران بیان کرده‌اند که یکی از مهم ترینش استراتژی طراحی شده توسط فرماندهان نظامی ایران با محوریت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس که عراقی‌ها را شوکه کرده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل این فتح بیان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ