رئیس پژوهشگاه شورای نگهبان گفت: با عنایت به اینکه نظام ما یک نظام مردمی است و از ابتدا، نظام بر دوش مردم استوار بوده است، مسئولین نظام هم هیچ‌وقت خودشان را جدا از مردم نمی‌دانند و اگر اتفاقی هم می‌افتد و عده اندکی خدای نکرده فریب می‌خورند و مشکلاتی به وجود می‌آید، سعی می‌کنند با تسامح از آن عبور کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
جمیله کدیور نوشت: قرار نیست به خاطر ناتوانی مسئولان در حل مسایل مهم دیگر، هر از چندی موضوع مقابله با بدحجابی علم شود و بار مسئولیت ناپذیری و بی کفایتی دستگاه‌های دیگر با اقدامات قهری و توسط نیروی انتظامی جبران شود.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: «نمی‌دانم چرا دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان با خونسردی برخورد می کند. از این جهت به عنوان یک معلم که در سیستم آموزش و پرورش بودم، به خاطر خونسردی، بی‌تفاوتی و بی‌خیالی مسئولان این وزارتخانه از مردم عذرخواهی می‌کنم.»
هافبک نفت مسجد سلیمان تقاضای کمک از مسئولین دارد و امیدوار است محرومیتش بخشیده شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست سیستم ویدئویی داوری را زودتر بیاورند تا حق تیمی ضایع نشود.
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره دیدار افرادی از جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب با مسئولان کشور که این روزها در حال رخ دادن است گفت: این دیدارها سیاسی است و درونش امتیازگیری به نفع گروه‌ها اتفاق می‌افتد.
نماینده مجلس گفت: خاک بر سر وزارت ورزشی کنند که مسئولانی را در کار قرار داده که این افراد را برای مسابقات، برگزیدند.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
ساعاتی پس از حذف روبیکا از روی گوگل پلی به این دلیل که بر اساس اعلام این فروشگاه اینترنتی گوگل، روبیکا به خاطر عدم آپدیت سازی زیرساخت هایش، یک بدافزار ناامن شناخته شده بود، درحالی که مسئولان روبیکا در حال مکاتبه انگلیسی و پرسیدن دلایل بلاک و حذف از روی بزرگترین فروشگاه مجازی بودند، خود گوگل پلی از دسترس در ایران خارج شد.
وزیر کشور گفت: طبیعتاً هیچ‌کس از اغتشاشگران نمی‌پذیرد که کسب‌وکار مردم را به خطر بیندازد، مزاحمت برای زندگی مردم ایجاد کند و این قابل قبول نیست و الحمدلله مسئولان کاملاً مسلط هستند و مشکلی وجود ندارد، البته دشمن به‌ویژه کانال‌های خبری در حال تلاش هستند، ولی این آب در هاون کوبیدن است.
حزب «جبهه التحریر الوطنی» الجزایر از مسئولان فرانسوی خواستار عذرخواهی به خاطر کشتار تاریخی شهروندان الجزایری در اکتبر ۱۹۶۱ در پاریس شد.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
در میان کارشناسان زبده‌ی انتظامی و امنیتی، تردید ندارم که متخصصان روان‌شناسی هم حضور دارند؛ و، اما آیا این روان‌شناسانِ اجتماعی از یک اصل بدیهی به نام «همدلی» در درس‌های خوانده‌شان چیزی به خاطر ندارند؟!
نماینده مجلس گفت: این قطعی‌ها به خاطر شرایط خاص کشور و به دلیل سوءاستفاده معاندین، اغشاشگران و منافقین بود. مسئولان سیاست‌گذار‌هایی کردند که در این شرایط توجیه پذیر است. امیدوارم این روز‌ها سریع‌تر به حالت عادی بازگردد و طرح صیانت را عملیاتی نکنند چرا که قطعا ما واکنش نشان خواهیم داد.
گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیتی که امروز در شهرستان انگوت شاهد آن هستیم، زنگ خطر و هشدار را برای مسئولان در تلاش مؤثر برای رفع محرومیت به صدا درآورده است.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
رقابتهای موی تای قهرمانی جوانان جهان در حالی ۱۷ مردادماه در مالزی آغاز می شود که تاکنون حضور تیم جوانان ایران در این مسابقات به خاطر اختلاف مسئولان قطعی نشده است.
حجت الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضاییه درخواست می‌کنم که به پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ورود کند.
تنها ۲۳ روز دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و کلی نماد در سال جاری باز هم در صف عرضه اولیه‌ها باقی ماندند. در این ۲۳ روز احتمال عرضه اولیه کدام نماد‌ها وجود دارد؟
براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ