علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌گویم این قهرمانی برایم کوچک است ولی می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور با این نفرات لیاقت قهرمانی را دارد، این باور قلبی وینگر سرخ پوشان تبریزی است.
مدافع ملی‌پوش سابق پرسپوليس به بازگشت دوباره به این تیم نزدیک شده و مذاکرات نهایی را پشت سر می‌گذارد.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
پرسپولیس توانست قهرمانی را در فصل بیست و دوم به نام خود کند که اکنون اما درگیر شرایط عجیبی شده است.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید فصل سختی داشته اما سعی می‌کند از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس نسبت به حواشی ایجاد شده پیش از دربی واکنش نشان داد.
کاپیتان مس رفسنجان اعلام کرد با محمد ربیعی درباره آینده اش در این تیم صحبتی نکرده است.
گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، احساس خود از قهرمانی را با فارسی دست و پا شکسته بامزه‌ای ابراز کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی تنها یک پیروزی برابر نساجی در قائمشهر می‌خواهد.
ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل نساجی گفت: اگر فدراسیون می‌خواهد این تیم قهرمان شود، بحثش جداست، ولی اگر می‌خواهند عدالت را رعایت کنند، باید طبق قانون فقط پشت نیمکت خودشان از سوی هواداران پرسپولیس پر شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش پنج فینال دیگر در پیش دارد، گفت: در بدترین شرایط به سپاهان خوردیم و الان بازیکنانم این اراده را دارند که در لیگ و جام حذفی قهرمان بشوند.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید پرسپولیس به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و برای بازیکنان این تیم تفاوتی ندارد که برابر چه حریفی قرار بگیرند.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
داریوش شجاعیان می‌گوید با حضور ساکت الهامی در هوادار، این تیم نیم نگاهی به قهرمانی جام حذفی خواهد داشت.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه استقلال مدعی اصلی قهرمانی است، گفت: کاری که استقلال در لیگ برتر کرد و جبران اختلاف امتیازش با پرسپولیس باورپذیر نبود.
مهاجم گلزن اسبق پرسپولیس از بازیکنان این تیم می‌خواهد با همین انگیزه و روحیه در دیدارهای آتی نیز حاضر شده تا بتوانند مسیر دستیابی به قهرمانی را به بهترین شکل دنبال کنند.
پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف فولاد برود که در نیم فصل اول در آزادی هر چه زد به در بسته خورد.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
گلزن تیم پرسپولیس می‌گوید تلاش بیشتری خواهد کرد تا در ترکیب اصلی سرخپوشان باقی بماند.
پرکاس می‌گوید در دیدار مقابل پرسپولیس نمایش زیبا اهمیت زیادی برای او دارد.
صداوسیما برای پخش زنده مسابقات استقلال و پرسپولیس یک ریال پول نمی‌دهد و حالا می‌خواهد جشن قهرمانی آبی‌ها را هم مجانی پخش کند! مدیران رسانه ملی پشت خواسته مردم پنهان شده‌اند و با ابن بهانه غصب حق فوتبال را توجیه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ