دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس نسبت به حواشی ایجاد شده پیش از دربی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سر جیم راتکلیف، میلیاردر انگلیسی، می‌گوید همچنان به خرید منچستریونایتد امیدوار است و پیشنهاد خوبی را به گلیزرها ارائه کرده است.
خانه سینما تفاهمی با سازمان سینمایی برای برخورد با سازندگان فیلم‌های بدون پروانه نداشته است. برای پروانه ساخت قانون وجود ندارد. ابتدا باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند تا به شان پروانه‌ای که می‌دهد توسط مسئولین مملکت احترام گذاشته شود. می‌توانیم درباره فیلم‌های بی‌پروانه به تفاهم برسیم، به شرطی که ارزش این پروانه به ما ثابت شود. باید به سمت استقلال صنف برویم. کمک سازمان سینمایی کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد
کلینیک فضایی تولوز در فرانسه با هدف شبیه‌سازی ریزگرانشی در فضا و تحقیقات مربوط به بهبود شرایط فضانوردان از افراد داوطلب می‌خواهد برای دو ماه در این کلینیک روی تخت دراز بکشند. ماری پیر باریل، رئیس کلینیک فضایی تولوز به خبرگزاری فرانسه گفت: ما می‌خواهیم شرایط و فعالیت‌های مختلف در فضا را بر بدن انسان روی زمین شبیه‌سازی کنیم تا به بهبود شرایط زندگی فضانوردان در طول ماموریت فضایی کمک کنیم. شرکت‌کنندگان در آزمایش به نوبت، گاهی سوار بر دوچرخه‌ای که برای رکاب زدن دراز کشیده طراحی شده است، گاهی در سانتریفیوژ می‌روند و همچنین بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.
قیمت انرژی نباید دست دولت‌ها باشد. مثل هر کالای دیگری این بخش هم باید به بازار سپرده شود. اما مالکیت انرژی دست مردم باشد. این اتفاق نمی‌افتد، چون از یک سو دولت‌ها زیر بار این قضیه نمی‌روند، چون اصل جذابیت بودن در قدرت این است که اختیار این ثروت اصلی دست ما باشد. از سوی دیگر وقتی می‌خواهند قیمت را متناسب با تورم افزایش دهند این کار را نمی‌کنند، چون به همین سیکل‌های انتخاباتی می‌خورند.
پرسپولیس آماده یکی از حساس‌ترین دربی‌های خود می‌شود تا فصل را همچنان با امیدواری دنبال کند و در این مسیر چشم به گلزنی چهار مهاجم خود دارد.
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
چت بات‌ها یا بیش از حد تولید می‌کنند (هم حقایق و هم گزاره‌های نادرست را تولید می‌کنند و تصمیمات اخلاقی و غیر اخلاقی را به طور یکسان مورد تایید قرار می‌دهند) یا کم‌تر تولید می‌کنند (عدم تعهد به هر گونه تصمیم و بی‌توجهی به پیامد‌های تصمیم گیری). با توجه به غیر اخلاقی بودن، ساختگی و جعلی بودن آنان از نظر علمی و بی‌کفایتی زبانی این سیستم‌ها، ما صرفا می‌توانیم به محبوبیت گسترده چت بات‌ها بخندیم و یا گریه کنیم.
نوری گفت: این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.
سفیر ایران گفت: تهران با لغو روادید بین دو کشور موافقت کرد. حتی در کشور ما برای این موضوع اقداماتی انجام شده است. ما منتظر نظر مقامات روسیه هستیم. اگر روسیه نیز مانند ما اعلام کند که چنین آمادگی وجود دارد، می‌توانیم در مدت کوتاهی رژیم بدون روادید را اعلام کنیم.
این روز‌ها در فضای مجازی با صفحات پر زرق و برقی روبه‌رو می‌شویم که می‌خواهند در کم‌ترین زمان، مشکلات روانی ما را حل کنند، یا اینکه ظرف مدتی کوتاه ما را به موفقیت‌های بزرگ و ثروت‌های کلان برسانند، صاحبان این صفحات همان افراد بدون تخصصی هستند که به «روانشناسان زرد» مشهور شده‌اند.
آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه ممتحنه بیان کرد: برخی از کشور‌های دنیا با کشور ما دشمنی و عداوت دارند و برخی دیگر ندارند و باید نحوه ارتباط با آن‌ها بر اساس شکل تعامل آن‌ها با ما تنظیم شود.
«هوراسیو دی لا ایگلسیا»، نویسنده ارشد مطالعه، می‌گوید: «بدن ما یک ساعت شبانه روزی طبیعی دارد که به ما می‌گوید چه زمانی در شب بخوابیم. اگر در طول روز که خورشید بیرون می‌آید به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرید، ساعت بدن شما به تعویق می‌افتد و شروع خواب شبانه را به عقب می‌اندازد.»
در طول تاریخ سرزمین اصلی ایران - آنچه امروز هم خانهٔ ماست - هزاران بار از سوی اقوام و تمدن‌های مختلف پیرامونش مورد هجوم قرار گرفته. بار‌ها به اشغال بیگانگان درآمده، ولی به حیات فرهنگی مستقل خود ادامه داده. بدون مراجعه به متن کتاب‌ها هر کدام از ما می‌توانیم سیاههٔ‌بالابلندی از اسامی این مهاجمان را پشت هم بیاوریم. از سکا‌ها و خزر‌ها و یونانی‌ها و اعراب گرفته تا تاتار و مغول و روس و انگلیس. شاید ایران بیش از هر سرزمین دیگری در جهان مورد حمله قرار گرفته باشد.
رئیس جمهور ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق گفت: هدف ما ایجاد یک کریدور امنیتی به عمق ۳۰ کیلومتر در مرزهای جنوبی کشورمان است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: در هر دوره‌ای حضور بسیج نشان می‌دهد که انقلاب زنده است و بسیج، فرهنگ مجاهدت بدون توقع است.
غذایی که می‌خوریم، علاوه بر حفظ سلامتی بدن، تأثیر زیادی در حفظ زیبایی ما دارد. خوردن انواع گوناگون میوه‌ها، سبزیجات و غلات سبوس‌دار، یک مجموعه کامل از ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی را داراست که در حفظ سلامت پوست، چشم‌ها، لثه‌ها، ناخن‌ها و مو‌ها در وضعیت خوب نقش کلیدی دارند.
محسن رضایی با تاکید بر اینکه سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان پذیر نیست، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
رجب طیب اردوغان اعلام کرد: «نتیجه انتخابات در اسرائیل هر چه باشد، ما می‌خواهیم به تقویت روابط خود با اسرائیل بر اساس احترام متقابل، حفظ منافع و بر اساس اصل برد-برد ادامه دهیم».
غذا می‌تواند عاملی برای افزایش یا کاهش سطح استرس باشد؛ بنابراین خیلی مهم است که در موقعیت‌های استرس‌زا به آن چه که می‌خوریم، دقت کنیم. صرفا داشتن استرس، می‌تواند نیاز بدن ما را به برخی مواد مغذی افزایش دهد.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
استقلال یک بار دیگر به برگزاری بازی با سپاهان بدون تماشاچی اعتراض کرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش برای کسب سه امتیاز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتور می‌رود.
به نظر می‌رسد اکنون پاسخ به این سؤال چندان سخت نباشد: «این همه پافشاری بر بهره‌مندی از انرژی هسته‌ای و به جان خریدن هزینه‌های آن، ارزش داشت؟» حتی اگر مصارف دیگر انرژی هسته‌ای را نادیده گرفته و فقط تأمین برق مورد نیاز کشور را در نظر بگیریم؛ پاسخ واضح است: «بله؛ ارزش داشت.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ