کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
استقلال نکونام با ۶ امتیاز به بازی ۶ امتیازی رسید!
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در سخت‌ترین شرایط هم باید دنبال قهرمانی باشد گفت: بی ثباتی مدیریت و رفت و آمدهای پرتعداد وضعیت نامناسبی را برای این تیم به وجود آورده است.
صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
هافبک استقلال می‌گوید دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و منتظر است تا ببیند شرایط برای او چطور پیش می‌رود.
فرهیختگان نوشت: چطور استیضاح وزیر ناکارآمد را مترادف دعوا با دولت تعبیر می‌کنید؟... عقب‌نشینی مجلس از به کاربردن ابزار قانونی خود با این استدلال که مانع از حرکت دولت نشود، نشان می‌دهد درک صحیحی از تعابیر همدلی و عدم مانع‌تراشی در ذهن برخی از بهارستان‌نشینان به وجود نیامده است.
هافبک آلومینیوم معتقد است استقلال باید در شروع دیدار با این تیم ۱۰ نفره می‌شد.
به گزارش یک ایستگاه خبری محلی، کالسئا جانسون و انکیا جکسون، دو دانش‌آموز دبیرستانی از دبیرستان سنت‌مری، مدرک جدیدی را به کنفرانس سالانه جنوب‌شرقی انجمن ریاضی آمریکا ارسال کردند که در آن به این نکته اشاره شده که چطور می‌توان از قانون سینوس‌ها برای اثبات قضیه فیثاغورث که ۲۶۰۰ ساله است بهره برد. جانسون و جکسون با بهره‌گیری از قانون سینوس‌ها و اجتناب ازهویت قضیه فیثاغورث (sin²α + cos²α = ۱)، این قضیه را بدون استفاده از استدلال دایره‌ای، اثبات کردند.
سرمربی آلومینیوم اراک در عین انتقاد از فرصت سوزی بازیکنانش، از آنها بابت نمایش هجومی و پرموقعیت شان برابر استقلال تقدیر کرد.
صرف نظر از هر نتیجه ای که استقلال در پایان فصل بدان دست پیدا خواهد کرد، باید گفت ریکاردو ساپینتو میراث گرانبها تری از خود به جا خواهد گذاشت.
پنالتی استقلال چگونه از سوی داور رد شد و گل تراکتور چطور از سوی کاظمی مورد قبول قرار گرفت.
معاون اجرایی باشگاه نساجی می‌گوید چطور ممکن است که باشگاه استقلال پیش از اعلام مکان میزبانی،در کرمان هتل رزرو کند؟
تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل میهمان خود دست نیافت.
مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در ۱۴ مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.
ظاهرا باشگاه استقلال پولی به نادری می‌دهد و قرار بود این بازیکن آن را صرف پول رضایت‌نامه‌اش کند اما چون قسط آخر رضایت‌نامه پرداخت نشد و باشگاه کورتریک با استقلال طرف حساب بود، از این باشگاه شکایت کرده
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
باید از بهمنی پرسید اگر می‌داند که این ورود به مجوز نهادهای دیگر احتیاج دارد، چطور خودش رو جلو انداخته و بدون اینکه اختیار لازم را داشته باشد، از دهان خود وعده غیرواقعی خارج کرده است؟
اقتصاد ژاپن به کدام سو می رود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ