در نخستین رویداد ملی فعالان اقتصاد مقاومتی تجربه نهاد مردمی رسالت و الگوی تعالی اجتماعی رسالت در راستای شکل گیری کسب و کارهای خرد و خانگی به اشتراک گذاشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال فصل را بهتر از تصور آغاز کرد و جواد نکونام تغییرات گسترده‌ای در سبک بازی تیمش ایجاد کرده است.
پرسپولیس امروز یک جلسه تمرینی سبک را پشت سر گذاشت و نکته جالب این تمرین توپهای جدید لیگ در ورزشگاه کاظمی بود.
تعداد دام سبک موجود در دامداری‌های کشور در بهار سال ١٤٠٢ نسبت به بهار سال ١٤٠١ نزدیک به ۱.۷ درصد کاهش یافت.
فدراسیون تکواندو لیگ برتر را در سال جدید با سبک و سیاقی متفاوت نسبت به سالهای آینده برگزار می‌کند.
فدراسیون تکواندو لیگ برتر را در سال جدید با سبک و سیاقی متفاوت نسبت به سالهای آینده برگزار می‌کند.
ونسان کمپانی که توانسته برنلی را به لیگ برتر ببرد، گفت سبک مربیگری او تحت تاثیر یوهان کرویف و پپ گواردیولا است.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
کادرفنی پرسپولیس باوجود پیروزی در دربی و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر، همزمان قهرمانی در جام حذفی را هم دنبال می‌کند و با ترکیب اصلی خود به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود.
پابلو فورنالس، هافبک وستهم با ضربه عقربی مقابل بورنموث گلزنی کرد.
ما باید حواس جمع تر باشیم و موقعیتی به حریف ندهیم ولی این سبک بازی کردن از دفاعی بازی کردن خیلی بهتر است
روزنامه های ورزشی انگلیس در شماره امروز خود به استقبال بازی بزرگ هفته بین لیورپول و سیتی رفتند.
استقلال خوزستان شب گذشته در اهواز و در حضور پرشور تماشاگرانش نمایش خوبی در برابر ون پارس داشت و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت.
امیر قلعه نویی همچنان به سبک سال های اخیر خود حداقل در مورد پست مهاجم نوک پایبند بوده است.
ژاوی از اینکه با وجود برتری 0-1 برابر رئال همه از او و سبک بازی تیمش انتقاد می کنند، متعجب است و گفت حالا بهتر درک می کنید چرا بارسلونا سخت‌ترین جای ممکن برای مربیگری است.
برای مقابله با استرس در گام اول باید به فکر تغییر سبک زندگی خود باشید. اگر شما هم جزو میلیون‌ها انسان روی کره زمین هستید که مدام نگران برنامه‌های کاری و زندگی خود هستید، بهتر است از روش‌های آرام‌بخش استفاده کنید.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی نسبت به حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد و انتقاداتی به سبک کی‌روش مطرح کرد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تغییر سبک زندگی و مصرف زیاد شیرینی، چربی، غذا‌های فوری (فست فود) و کربوهیدرات‌ها در اضافه وزن و چاقی در بین افراد تاثیرگذار است و افرادی که با سن کم به اضافه وزن و چاقی مبتلا باشند، عواقب بدتری مانند دیابت و فشار خون در انتظار آن‌ها است.
با توجه به ماهیت جنبش «زن، زندگی، آزادی» و شهرها و استان‌های درگیر در آن، باید عوامل اقتصادی و فرهنگی و دغدغه سبک زندگی را به عنوان عوامل محرک اعتراضات، در کنار هم دید. به عبارت بهتر اعتراضات توامان دلایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته است و بر اساس اطلس جغرافیایی اعتراضات، می‌توان نتیجه گرفت که طبقه متوسط و طبقات ضعیف‌تری که هنوز به لحاظ فرهنگی خود را در کنار طبقه متوسط می‌دانند در این اعتراضات احتمالا بیشترین مشارکت را داشته‌اند.
اینستاگرام شاید مهم‌ترین بستر عمومی و موثر در سبک زندگی افراد و البته کسب خبر و تبلیغ کسب و کار و خریدوفروش اجناس است. فیلترینگ تلگرام در ماجراهای سال ۹۶ انرژی زیادی برای جذب مخاطب اینستاگرام ایجاد و آن را به پلتفرم اثرگذاری در جامعه ایران تبدیل کرد. قلب‌های قرمز کوچک اینستاگرام معنادارترین رسانه عمومی در ایران در ۵ سال اخیر بودند.
دیه‌گو میلیتو، ستاره سابق آرژانتینی، سبک بازی کیلیان امباپه را بیشتر می‌پسندد و او را به ارلینگ هالند ترجیح می‌دهد.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ