دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی نسبت به حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد و انتقاداتی به سبک کی‌روش مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه ضعیفترین عملکرد را در نقل و انتقالات لیگ برتر داشته است، گفت: شاید اگر من جای جواد نکونام بودم، استعفا می‌کردم.
مدیرعامل سابق پرسپولیس اتفاقات مربوط به انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال را یک بازی از پیش تعیین شده می داند.
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
دروازه‌بان پارس جنوبی جم، طی اظهار نظر شگفت انگیزی می‌گوید که اگر حق او‌ را در فوتبال ضایع نمی‌کردند، حالا کاپیتانی گل‌گهر را در دست می‌داشت.
به عقیده رالف رانگنیک انتقال انکونکو به چلسی یک تصمیم عجولانه بوده است
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید از همان روز اول کارش اعلام کرده نمی‌تواند پول استراماچونی را بدهد.
ترامپ گفت: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.
ترامپ گفت: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، شرایط برای پوتین خیلی بهتر بود، نیرو‌های روسیه وارد اوکراین نمی‌شدند. با این حال، در پایان پوتین تمام اوکراین را خواهد گرفت.
یورگن کلوپ می‌گوید بعد از یک هفته عجیب و اخراج چند مربی در لیگ برتر از آینده خود نمی‌ترسد ولی می‌داند به خاطر موفقیت‌های فصل‌های گذشته است که هنوز روی نیمکت لیورپول نشسته است.
سرمربی تراکتور گفت که مطابق خواسته ما به چمن آب نداده بودند و اگر از شرایط میزبانی بهره نبریم، بهتر است اینجا بازی نکنیم.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
اگر یکی از بازیکن‌های ما بعد از پیروزی در برابر ولز، پرچم فلسطین را به دست می‌گرفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟ اجازه بدهید من برایتان بگویم. بسیاری می‌گویند، ریا کار را ببین! این خوب پیشرفت می‌کند.
کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع جام جهانی گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم، مقابل انگلیس با پنج مدافع بازی می‌کردم و شجاع خلیل‌زاده را در دفاع راست می‌گذاشتم.
ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم.
محمدرضا بیک، لژیونر جوان والیبال ایران انگیزه های زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر به گذشته برگردم همین بازیکنان را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می‌کردم و اگر بازیکنان باتجربه را می‌بردم، ترسو بودم.
من اگر صدایم را برای بازیکن بالا برده‌ام در جهتی بوده که به او هشدار داده‌ام که نباید این حرکات را می‌کردی...
من اگر صدایم را برای بازیکن بالا برده‌ام در جهتی بوده که به او هشدار داده‌ام که نباید این حرکات را می‌کردی...
من اگر صدایم را برای بازیکن بالا برده‌ام در جهتی بوده که به او هشدار داده‌ام که نباید این حرکات را می‌کردی...
اگر کارلوس کی‌روش با من تماس بگیرد، نمی‌توانم به او جواب ندهم. صددرصد بهترین پاسخ را به او می‌دهم. چون علاقه‌مند بودم و هستم با او همکاری کنم. هر چند فعلاً که چنین شرایطی به وجود نیامده و نمی‌دانم آیا پیش خواهد آمد یا نه؟
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ