وزیر صمت مصوبات یکصد و سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر بحث داغ و جنجالی محافل فوتبالی کشورمان، سقف بودجه اعلامی توسط باشگاه هاست.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در فصل پیش‌رو هیچ داور و کمک داوری از لیگ دسته اول فصل گذشته به لیگ برتر اضافه نخواهد شد.
رئیس مجلس درباره اجرای لایحه کاهش ۸ درصدی مالیات بر ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی بدون تصویب در مجلس، گفت: مصوبات جلسات سران قوا برای یک سال است.
رئیس مجلس درباره اجرای لایحه کاهش ۸ درصدی مالیات بر ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی بدون تصویب در مجلس، گفت: مصوبات جلسات سران قوا برای یک سال است.
اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن سفر به خوزستان، روند اجرای مصوبات حوزه زنان و خانواده را در این استان پیگیری می‌کند.
مصوبات جلسه چهل و یکمین کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
مصوبات جلسه چهلم کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
رئیس هیئت‌ مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با انتصاب علی رستمی به عنوان رئیس ستادتسهیلات نوروزی، مصوبات این ستاد را برای اجرا در فرودگاه‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.
سخنگوی دولت بیان کرد: طبق دستور رئیس جمهور بنا به پیشنهاد وزارت تعاون اصلاحیه سند تعاون آماده شده و به زودی و پس از تصویب نهایی جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.
مشهد ـ سرپرست دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: برای اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی تمامی مصوبات در سال ۱۴۰۳ باید به بهره برداری برسد.
ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی،پیگیری و عملیاتی شدن دستورات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح نظام بانکی را مصوب کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
طی ماه‌های آینده جلسات «ستاد عالی» به موازات نشست‌های کارشناسی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و به منظور بررسی مصوبات این نشست‌ها برگزار خواهد شد.
مصوبات اولین جلسه شورای عالی جهاد سازندگی، امور عشایر و توسعه روستایی توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیشنهاد فرهنگستان علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان را برای ادغام «آموزش پزشکی» و «خدمات سلامت» بررسی کرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس مصوبات یکصد و بیستمین جلسۀ ستاد ملی مدیریت کرونا استفاده از ماسک در هواپیما، قطار، مترو، اتوبوس، مراکز زیارتی، هیئت‌های مذهبی و مراکز تجمع در شهر‌های قرمز و نارنجی الزامی است.
جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع «پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی ازبکستان و قرقیزستان» به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در ارتباط با نحوه بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق‌العاده بحث و بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
ایل بیگی با اشاره به این مطلب که اغلب فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ما قوانین جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: تنها در موارد معدودی، پخش‌کنندگان خارجی که امتیاز پخش آثار ایرانی را خریداری کرده‌اند، به نمایش این آثار در جشنواره‌های رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند که این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست و باید جلوی همین موارد معدود نیز گرفته شود. به گزارش سی و پنج، اشاره ایل بیگی به فیلم تا فردا به تهیه کنندگی نیکی کریمی است که قرار بود در جشنواره فیلم اورشلیم نمایش داده شود و به درخواست او از سوی پخش کننده فرانسوی از این جشنواره خارج شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ