رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه ستاد عملیاتی اربعین این جمعیت بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی‌برای برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
قم- رئیس ستاد انتخابات کشور بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان علیه کشور تاکید کرد.
وزیر نیرو با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در حوزه‌های مختلف گفت: "بهره‌وری" یک گنج پنهان و مهمترین ثروتی است که پیش روی کشور قرار دارد.
مهم‌ترین اقدام استفاده از ظرفیت‌های مدنی و مردمی برای بررسی این پدیده و اظهارنظر مستقل نسبت به آن است. اولیای مدرسه، آموزگاران، دانش‌آموزان و اولیای آنان، پزشکان مستقل و روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها، نقش اصلی را خواهند داشت و نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی و اداری باید همراه و در خدمت این مجموعه و نه در برابر آنان باشند. اگر گروه اول از فرآیند رسیدگی حذف شدند، پس از آن هیچ انتظاری نداشته باشید که مردم ادعا‌های رسمی را باور کنند.»
کرج- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اقتصاد و مردم‌سالارسازی آن و صرف درآمدهای نفتی در طرح‌های تولیدی و توسعه‌ای رونق را به تولید برگرداند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی در طرح کاشت یک میلیارد درخت استفاده شود.
سخنگوی دولت گفت: بسیج امکانات و تجمیع ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی، امدادی و گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته صورت خواهد گرفت.
در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر تقویت حمکرانی مردم‌پایه ازطریق افزایش سهم ظرفیت‌های مردمی دراداره کشورو سرعت‌بخشی به پروژه‌های پیشران وفناورانه تأکید شد
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده در کشور گفت: باید با استفاده از مشارکت مردم و نقدینگی موجود در جامعه، نسبت به فعال سازی این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف اقدام کنیم.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: مشهد ظرفیت‌های خوبی در طول تاریخ داشته که باعث شده است گفتمان انقلاب اسلامی در این شهر جریان داشته باشد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت باید در تدوین بودجه توازن و تعادل در رشد را مورد توجه قرار دهد، بر توجه به ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت تأکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت گفت: بودجه باید با نگاه به مشارکت‌های مردمی تدوین شود تا بتوان از همکاری مردم در تحقق اهداف بودجه بهره ببرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: مسائل مختلف اجتماعی همچون ازدواج، فرزندآوری و طلاق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است.
استاندار خراسان رضوی گفت: مسائل مختلف اجتماعی همچون ازدواج، فرزندآوری و طلاق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های اصل ۲۷ قانون اساسی برای بیان اعتراضات مردمی را به رسمیت شمرد، بیان کرد: ارائه نسخه های غیرکارشناسانه در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریختن است و تنها دستاورد آن دمیدن در نارضایتی های اجتماعی است.
حرکت عظیم اربعین حسینی همه ظرفیت‌ها و امکانات را پای کار آورده تا در خدمت زائران میلیونی اباعبدالله الحسین (ع) باشد. در این راستا، کاروان خادمین شرکت مس در قالب ۳ موکب از ۱۳ شهریور به زوار اربعین در منطقه مرزی مهران وکربلا خدمت رسانی می‌کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مناسک عظیم اربعین، آمیختن شئون مختلف زندگی مردم با دین و ارزش‌های دینی را از جمله این ظرفیت‌ها عنوان کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تعاملات مردمی دو ایران و برزبل بر عزم و اراده جدی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با این کشور تاکید کرد.
رئیسی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجتماع عظیم مردمی اربعین تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در تسهیل‌گری حضور مردم با همه توان عمل کنند و ستاد‌های مردمی را یاریگر خود بدانند.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: حل بسیاری از مشکلات جامعه در گرو استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی در تسهیل سفر زائران اربعین هیچ منافاتی با مردمی بودن این مناسبت ندارد، اظهار داشت: وظیفه دولت در این مسیر، نظارت، حمایت و تسهیل‌گری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ