معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
ویدئویی از تذکر رئیس جمهور به تیم همراه برای رعایت حال خبرنگاران در اوگاندا را ببینید.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان قضایی ذیربط در مراجع مختلف از جمله دادسرا، دادگاه، تجدیدنظر و دیوان عالی در رسیدگی به پرونده عناصر متعرض به پلیس و نوامیس مردم، علاوه بر دقت و قاطعیت، سرعت عمل نیز داشته باشند.
هزینه روزانه آموزش و پرورش ۱۰۰۰ میلیارد تومان است لذا باید توجه داشت که تعطیلی یک روز مدارس برای دولت هزینه هزار میلیاردی دارد. در شرایطی که این وزارتخانه سرنوشت‌ساز با سرپرست اداره می‌شود جا دارد که آقای رییس‌جمهور در انتخاب کاندیدای وزارت و معرفی به مجلس تلاش بیشتر از معمول داشته و این دستگاه عظیم را از بلاتکلیفی خارج کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کار و کارگر گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.
محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی دیروز مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: و ما ادارک گرانی! و ما ادارک تورم! و ما ادارک بی‌پولی. حقوق و مزایای من و شما نمی‌گذارد، ما گرانی و بی‌پولی را درک کنیم، فکری بردارید که برنمی‌دارید، نه اینکه نخواهید، مشکل اصلی آن نظارت است که به آن نمی پردازید.
الکساندر چفرین رفتارهای دیبو مارتینز در فینال جام جهانی و سپس در جشن قهرمانی آرژانتین را زیر سوال برد و گفت مسی باید به او در مورد تمسخر امباپه تذکر می‌داد.
اگر از ابتدای کار دولت کنونی به مرور انتصابات و گزینش و وزیران و مدیران بپردازیم، بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به وزارت آموزش و پرورش و بی‌تجربگی نامزد‌های آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.
احمدی اظهار کرد: اگرچه بنده می‌دانم رئیس جمهور از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس است، ولی وظیفه دولت این است که از قانون اساسی و احکام شریعت حراست کرده و آن‌ها را اجرا کند.
دفتر ریاست جمهوری سوریه، عصر امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی و «بشار اسد» همتای سوری او تلفنی گفت‌و‌گو کرده‌اند.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: قطع اینترنت در ساعات برگزاری کنکور برای مردم و امور روزمره و اداری آنها به صورت قابل توجهی مشکل ایجاد کرد.
به تئوریسین‌های رسانه‌ای دولتی باید تذکر داد که ابراهیم رئیسی، عزیز مصر نیست که حلال مشکلات باشد؛ مراقب باشند ایران به سرنوشت پاکستان دچار نشود.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم بحث فضای مجازی را جدی بگیرند و پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند و باعث بیکاری حجم عظیمی از مردم شدند را باید آزاد کرد نمی‌شود ما و شما دنبال تیک آبی و خاکستری باشیم، اما مردم دسترسی نداشته باشند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره مصوبه اخیر هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا به امروز هیئت محترم عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند مستقیم به مصوبات مجلس ورود کند هر نظری که دارد باید در اختیار شورای نگهبان قرار دهد و مجلس نیز مصوبات خود را به شورای نگهبان ارسال می‌کند و فقط نظر شورای نگهبان برای مجلس لازم‌الاجرا است.
دبیر کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: به رئیس جمهور پوشالی آذربایجان تذکری جدی می‌دهم که اگر قرار باشد که آذربایجان ملحق شود، این آذربایجان شما است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود.
مهدی متولی در عین حال گفت: مقدمات معرفی دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه به ستاد مرکزی در حال انجام است.
حسینی با اشاره به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور رکورددار دریافت تذکر از نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد. مجلس یازدهم در اجلاسیه دوم ۳۸۵ تذکر کتبی به رئیس‌جمهور داده که شامل روسای جمهور دولت دوازدهم (چند ماه پایانی) و سیزدهم است، این تذکرات در واقع به معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه یا اعضای دولت است.
تا اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸ سوال در صحن از وزرا در موضوعات مختلف مطرح شده است که وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طرح ۵ سوال از شخص اول آن، از این حیث تا پایان اجلاسیه دوم رکورد دار بود و پس از آن وزارت خانه‌های راه، نفت و بهداشت هرکدام با ۲ سوال بیشترین پاسخ را به سوالات در صحن نمایندگان داده‌اند.
رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را در خصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.
واریز سود سهام عدالت سرانجام از روز گذشته مورخه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و قرار است این سود به حساب بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت واریز شود. در گفتگو با همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که اثر پرداخت سود سهام عدالت بر بورس چیست؟
در پایان معاملات امروز ۵ تیرماه ۴ نماد جهت برگزاری مجمع عمومی متوقف می‌شوند در میان این نماد‌ها یک نماد جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف می شود.
مجید عشقی گفت: شاخص کل فرمول کاملا مشخصی دارد و هر کسی که محاسبه کند به همین عدد می‌رسد. هر نهادی امکان محاسبه شاخص را دارد و با هر روشی به عدد شاخصی که اعلام می‌شود، می‌رسد.
رئیس مجلس در جریان بررسی کلیات طرح کنترل اجاره‌بهای املاک مسکونی گفت که تاکنون از چند صد خانه خالی بر اساس خوداظهاری مالیات دریافت شده است.
سنگدوینی با بیان اینکه گرانی اقلام مصرفی و اجاره بهای مسکن مردم را با مشکل مواجه کرده است از رئیس جمهور خواست تا با حضور در مجلس در خصوص ادامه مسیر توضیحاتی به نمایندگان ارائه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ