جلسه هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و ارگانهای مختلف برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میراحمدی گفت: با حکم وزیر کشور، ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است. این ستاد تاکنون سه جلسه برگزار کرده است جلسه بعدی در چند روز آینده تشکیل می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه ستاد عملیاتی اربعین این جمعیت بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی‌برای برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تاکید کرد.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
در حالی که حدود ۷۰ روز تا برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو فرصت باقی مانده و فردا قرار است جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی برگزار شود اما کماکان پاداش مدال‌آوران این دوره از مسابقات تعیین نشده است.
در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی آخرین وضعیت اجرای تصمیمات کمیسیون مشترک قبلی و روند اجرایی شدن تفاهمات و قراردادهای منعقد شده بین ایران و چین بررسی شد.
جلسه ستاد بودجه برگزار شد که در این جلسه بر فرهنگ‌سازی برخی از تبصره‌های قانون جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل تأکید شد.
نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
جلسه ستاد عملیات بهداشتی، درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت برگزار شد.
نخستین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، ویژه ۳۴ امین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.
سومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور مدیرعامل و مدیران باشگاه سپاهان برگزار شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
سومین جلسه ستاد اجرایی برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی در شهر اصفهان برگزار شد.
دومین جلسه ستاد نهضت مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال برگزار شد.
وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: اولین جلسه این ستاد با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد.
جلسه هم‌اندیشی درخصوص اغتشاشات اخیر، مسائل حقوق بشر و مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به موضوع دیسکالیفه شدن سجاد غلامی با حضور عوامل تیم اعزامی به مسابقات امیدهای جهان برگزار شد.
معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است.
در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از چگونگی خدمات رسانی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران ارائه شد.
جلسه ستاد اربعین پیش از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در وزارت کشور برگزار شد.
جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع «پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی ازبکستان و قرقیزستان» به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.
در جلسه ستاد احیای تالاب هامون، گزارشی از آخرین وضعیت این تالاب بین المللی و اقدامات انجام شده برای دریافت حقابه آن ارایه شد.
جلسه ستاد راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور صبح شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ