دلیل ناکامی استقلال در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش، تنها در شکست این تیم به رقبای اصلی‌اش خلاصه نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
انتظار می‌رفت با حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال یاغی هم به این تیم برگردد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.
سیدحسین حسینی برای بالا بردن جام قهرمانی استقلال در مسابقات حذفی همه تلاش خود را به کار گرفته است.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
سرمربی استقلال می گوید این بازی توضیح فنی زیادی ندارد چرا که تیمش همه جوره از تراکتور برتر بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باتوجه به شرایط جدول، هنوز سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند گفت: هرچند شانس استقلال کم شده اما امید برای قهرمانی در جام حذفی زیاد است.
شکست در دربی برای استقلال عذاب آور بود. همین طور ریکاردو ساپینتو، چرا که شانس تکرار قهرمانی آبی ها کمرنگ شد.
فردین رابط امیدوار است استقلال با وجود باخت در دربی باز هم قهرمان شود.
استقلال تهران دربی صدم را به پرسپولیس باخت. تا پیش از این بازی استقلالی‌ها گمان می‌کردند مدعی قهرمانی هستند اما اعداد و ارقام چیز دیگری می‌گوید.
سرمربی تیم فوتبال هوادار شکست سنگین تیمش برابر استقلال را بدترین نتیجه دوران مربیگری اش توصیف کرد و گفت: استقلال با پنالتی زدن سیدحسین حسینی ما را تحقیر کرد و این دل مرا به درد آورد.
اگرچه در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین فاکتور به تنهایی برای جذابیت این رشته ورزشی کافی است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که با استناد به آن می‌توان حدس زد که سپاهان، در مقایسه با استقلال و پرسپولیس کار راحت‌تری دارد.
بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم‌های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی‌دانم چرا تیم‌های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی‌کنند.
از روز گذشته ۲ آبان ماه تعلیق شدن نماد معاملاتی باشگاه استقلال به یکی از اخبار ویژه رسانه‌ها تبدیل شده است. اما چه موضوعی باعث شد تا نماد استقلال در بورس تعلیق شود و این تعلیق تا چه زمانی ادامه دارد؟
ریکاردو ساپینتو در شروع کار با استقلال مجبور بود تنها به یک چیز فکر کند. نتیجه چرا که استقلال پیش از او یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
مربی دروازه‌بان‌های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
استقلالی‌ها نوشتند اگر وزیر ورزش برای یک بازی معمولی پرسپولیس به ورزشگاه می‌رود چرا در شب قهرمانی استقلال به ورزشگاه نرفت تا در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به کاپیتان و اعضای تیم استقلال حضور داشته باشد؟
داریوش شجاعیان، هافبک هوادار می‌گوید برای کسب قهرمانی جام حذفی و رتبه تک رقمی لیگ تلاش می‌کنند.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در راه برخی استان‌های کشور
داوری و تعیین آثار برتر جشنواره بین المللی فارابی به اتمام رسید
طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر توافق احتمالی فرهاد مجیدی با یک تیم اماراتی به گوش می‌رسد و گفته شده او تصمیم گرفته در اوج ، لیگ ایران را ترک نماید.
مربی‌گری در چنین تیم‌هایی را دوست دارم چرا که برای رسیدن به افتخارات و قهرمانی‌ها می‌جنگد. این تیم سال گذشته قهرمان شده و می‌خواهیم این قهرمانی را تکرار کنیم.
چرا استقلال جذب این بازیکن جدید را پنهان می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ