این املت مقوی سریع آماده می‌شود؛ البته به شرط آنکه مواد لازم را در دسترس داشته باشید. اما با حذف بعضی از اقلام (در مورد سبزیجات) هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر همه مواد را ندارید، این املت را با سبزیجات موجود به اضافه گوشت بپزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
مطالعات محققان دانشگاه تهران که در همکاری با محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است، نشان داد که درمان هایپرترمیا با کمک نانوذرات به طور قابل توجهی توانست رشد تومور را مهار کند.
ساندویچ‌ها را درست کنید و روانه دشت و جنگل شوید.
فیله‌ها را ابتدا در آرد سفید و سپس در مخلوط شیر و تخم‌مرغ زده‌شده و در آخر هم در آرد سوخاری بغلتانید. فیله‌های چوبی را در روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید جهت سرو از سس کچاپ یا مستر سس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم استفاده کنید.
در این مطلب با روش‌های تشخیص هندوانه خوب آشنا می‌شوید.
مهاجم ریزنقش ذوب‌آهن تلاش زیادی برای باز کردن دروازه آلومینیوم داشت.
آش‌ها یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین میان وعده یا غذا‌ها هستند که شما می‌توانید این آش را تهیه کنید.
املت پیتزایی یک روش بسیار ساده و خوشمزه برای تهیه املت است.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
اشعه «قاتل حشرات» به عنوان یک جایگزین آفت‌کش عمل می‌کند بدون اینکه هیچ ماده شیمیایی مضری استفاده شود، حشرات را در جا می‌کشد.
هانس واندال گفت: ما در حال حاضر داروهای مختلفی داریم که می‌توانند این مسیرهای سیگنالینگ را مسدود کنند و ممکن است در آزمایشات استفاده شوند. ما برخی از آن‌ها را در این مطالعه استفاده کرده‌ایم.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد حمام آب گرم در شب می‌تواند به سالمندان کمک کند تا از فشار خون بالا جلوگیری کنند.
متخصصان دانشگاه "ییل" می‌گویند توانسته‌اند "مه مغزی" را که یکی از شایع‌ترین علائم کووید مزمن است در هشت بیمار مبتلا به این عارضه برطرف کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از شکست برابر انگلیس در تمرین ریکاوری شرکت نکرد!
«هرگز این شب تلخ را فراموش نخواهیم کرد» این جمله پایانی محمدرضا احمدی در اوقات اضافی بازی مقابل انگلیس بود.
بهم زدن شاکله تیم ملی ایران بهای سنگینی برای بازیکنان و البته سرمربی اش داشت.
احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.
علیرضا مرزبان می‌گوید قطر به دلیل نقض حقوق بشر صلاحیت میزبانی ندارد و بیشتر بازیکنان دنیا از حضور در این کشور رضایت ندارند.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
گیاهان در زیر نور‌های LED معمولی رشد می‌کنند. گلدان‌های آپارتمانی می‌توانند نیاز نوری خود را از نور مصنوعی هم تامین کنند و این خبر خوبی است.
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.
یک درمان استنشاقی جدید ابداع شده که داده های ژنتیک در ریه ها را تغییر می دهد تا از ابتلای فرد به ویروس کرونا جلوگیری کند.
محققان سوئدی به تازگی به جایگزینی برای قرنیه چشم پیوندی دست یافته اند. آن‌ها از کلاژن خالص پوست خوک، یک نسخه مهندسی زیستی شبیه پروتئین موجود در قرنیه انسان ساخته اند. این قرنیه به راحتی قابل دسترسی خواهد بود و ماندگاری طولانی تری نسبت به قرنیه اهدایی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ