سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از شکست برابر انگلیس در تمرین ریکاوری شرکت نکرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
باشگاه تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد.
در رونمایی از یک بازیکن سرشناس اقدام عجیبی از سوی تیم جدیدش صورت گرفت
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست این تیم را داد و اقدام عجیبی را در فضای مجازی انجام داد.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
مدافع تیم ملی استوری عجیبی را پس از قهرمانی در جام کافا منتشر کرد.
سرمربی استقلال حرف‌های عجیبی در خصوص بیرانوند و حرکتش بعد از دربی گذشته زد.
فدریکو دی‌مارکو، هافبک اینتر، پس از شکست میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به اقدام عجیبی زد.
زمانی که میوه خیار آبپاش می رسد، دانه های قهوه ای رنگ موجود در خود را همراه با مایعی چسبناک به صورت انفجاری تا فاصله 3 تا 6 متری پرتاب می کند. این اقدام برای دانه پراکنی صورت می گیرد.
مرد جوانی که خواهرش را وسط خیابان آتش زد در بازجویی‌های پلیسی، ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد که با فیلم منتشر شده از اقدام مرگبارش متفاوت است.
پست اینستاگرامی اخیر جورجینا شایعات عجیبی را به وجود آورده است.
بازیکنان یک تیم فوتبال در سوپرلیگ زامبیا از بیم طلسم و جادو دست به اقدام عجیبی زدند.
علی دایی اقدام عجیبی در فضای مجازی انجام داده است.
شهریار فوتبال ایران اقدام عجیبی در فضای مجازی انجام داده است.
اعضای تیم پرسپولیس در اعتراض به کیفیت پایین غذای تمرینات این تیم حرکت عجیبی انجام دادند.
دیدیه دشان سرمربی فرانسه پس از دریافت دو گل از شاگردان اسکالونی در فینال دست به اقدام عجیبی زد.
امسال، سال عجیبی بود. بسیاری را می‌دیدی که در خیال یا اقدام رفتن بودند. درسی یا کاری، فرقی نمی‌کند. برای مهاجرت، باید حداقل یک مدرک زبان در دست داشت. آیلتس از آن مدارکی است که روی سنگ بگذاری، آب می‌شود. همه جا آن را می‌پذیرد و کارتان راه می‌افتد.
فردی که اقدام به تهیه سه تلویزیون از یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی داخلی کرده، با بلوکه شدن پول خود در حساب بانکی این شرکت با بهانه‌ای عجیبی برای پس گرفتن پولش مواجه شده است.
شب گذشته لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی قطر اعلام شد و کارلوس کی‌روش در اقدامی عجیب نام ۴ دروازه‌بان را در لیست خود قرار داد.
اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
خانواده درسا کوچولو نه‌ تنها از این راننده اتوبوس شاکی بودند، بلکه از پزشک معالج این دختربچه هم شکایت کردند و راز مخوف طبابت‌های عجیب این خانم دکتر فاش شد. خانواده‌های زیادی، روایت‌های ترسناک و عجیبی را مطرح کرد که طی آن مشخص شد این خانم دکتر در مطبش با ساکشن‌کردن گلوی بچه‌های کوچک باعث آسیب جسمی و حتی مرگ آن‌ها شده است. درسا هم یکی از بیمار‌های این زن بود که پس از اقدام ساکشن در مطبش حالش بد شد و جان باخت. حالا این پزشک پس از پرونده‌های سریالی، محروم از طبابت به‌صورت مادام‌العمر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ