ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سابق استقلال با انتشار یک استوری، به صحبت های روز گذشته جواد نکونام پاسخ داد.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از روند بازسازی استادیوم فوتبال این مجموعه بازدید کرد.
سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر در حال برگزاری اولین نشست خبری رسمی خود در سیرجان است.
مدیرعامل متا گفت که هدست Quest این شرکت با روش‌های جدیدی تعامل و احساس نزدیک‌تر را به کاربران ارائه می‌کند و درعین‌حال روی «فعال‌بودن و انجام کارها» متمرکز شده است. زاکربرگ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «در هر دمویی که آن‌ها [اپل]نشان دادند، شاهد شخصی بودیم که روی یک مبل نشسته بود. این می‌تواند چشم‌انداز آینده محاسبات باشد، اما چیزی نیست که من به دنبال آن هستم.»
دعوای میان طیف محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری روز به روز تندتر می‌شود. این بار مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری به شدت از این تشکل انتقاد کرده و این طیف تندرو را متهم به «سوءاستفاده از حساسیت افکار عمومی» کرده است.
آذر و توران، توله‌یوز‌های آسیایی هستند که چندی پیش توسط چوپانی در زادگاهشان یعنی پارک ملی توران پیدا شدند.
جدیدترین سایت تکثیر و پرورش یوزپلنگ آسیایی پارک ملی توران منتشر شد.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم به صورت اسکناس و حواله و قیمت ربع سکه در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از ابتدای اسفند تا امروز ۵۰۱ نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند، گفت: از این تعداد 17 نفر جان خود را از دست دادند.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از غیرنظامیان یمنی در حمله ارتش عربستان خبر دادند.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که اوایل هفته گذشته از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند و اکنون در پاسگاه محیط‌بانی تحت مراقبت دامپزشکان هستند.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که اوایل هفته گذشته از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند و اکنون در پاسگاه محیط‌بانی تحت مراقبت دامپزشکان هستند.
دبیر شورای سیاستگذاری نظام ایده‌ها و نیازها (نان) با اشاره به نقش سامانه «نان» در تکمیل زنجیره ارزش علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جدیدترین آمار ثبت ایده ها و نیازها را عنوان کرد.
منابع عراقی از تصمیم جدید محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و عزل رئیس سازمان پاکدستی این کشور خبر دادند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران در محورهای ۵ استان خبر داد.
جدیدترین رنکینگ انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) اعلام شد.
رئیس جمهور مصر در جدیدترین موضع گیری خود گفت که به مردم این کشور هرگز دروغ نگفته است.
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
رئیس سازمان گذرگاههای مرزی عراق به مجموع زائران اربعین امام حسین(ع) که تا روز گذشته وارد این کشور شده و زائرانی که عراق را ترک کرده اند، اشاره کرد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین جدیدترین اخبار در مورد سفر اربعین را تشریح کرد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا جدیدترین اخبار مربوط به گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین را تشریح کرد و راهکارهایی برای اخذ سریع تر گذرنامه گفت.
سخنگوی سپاه باشاره به قدردانی سرلشکر سلامی از پیشتازی یگان‌های سپاه در خدمت به هموطنان زلزله‌زده هرمزگان گفت: خلاقیت و نوآوری در خدمت‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی راهبرد قطعی سپاه است.
تاکتیک این دلال بدنام و بدسابقه تبلیغات، کشاندن محاسبات فصل قبل به لیگ جدید است تا باشگاه هم ناچار باشد به همکاری با او ادامه بدهد. بهانه غرامت دو هفته مسابقات، حقه‌ای تکراری برای پرداخت نکردن پول ۱۳هفته از تعهدات شده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ