گیاهان در زیر نور‌های LED معمولی رشد می‌کنند. گلدان‌های آپارتمانی می‌توانند نیاز نوری خود را از نور مصنوعی هم تامین کنند و این خبر خوبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتزا با سیب زمینی به جای خمیر یک روش بسیار ساده برای تهیه پیتزا می‌باشد که شما می‌توانید به جای تهیه خمیر از سیب زمینی ورقه‌ای استفاده کنید.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
مطالعات محققان دانشگاه تهران که در همکاری با محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است، نشان داد که درمان هایپرترمیا با کمک نانوذرات به طور قابل توجهی توانست رشد تومور را مهار کند.
بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!
سیب زمینی‌ها را بشویید تا از هرگونه آلودگی پاک شود. سیب زمینی را با آب گرم خیس کنید، سپس با کمک دست یا برس خوب تمیز کنید. مطمئن شوید تا هر گونه کثیفی را پاک کنید. با این کار هنگام پوست کردن سیب زمینی کثیفی به طور تصادفی از پوست به قسمت خوراکی آن منتقل نمی‌شود.
اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده نمایید.
فیله‌ها را ابتدا در آرد سفید و سپس در مخلوط شیر و تخم‌مرغ زده‌شده و در آخر هم در آرد سوخاری بغلتانید. فیله‌های چوبی را در روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید جهت سرو از سس کچاپ یا مستر سس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم استفاده کنید.
نوشیدن آب زیاد و هیدراته نگه داشتن بدن یک راه عالی برای پاکسازی روده است. نوشیدن آب ولرم جوشیده به صورت ناشتا برای هیدراته ماندن بدن تاثیر خوبی دارد و علاوه بر روده، به سلامت عمومی بدن تان کمک می‌کند.
بانک ملت با هدف افزایش آگاهی عمومی در یک اینفوگرافی نحوه فعال‌سازی غیرحضوری حساب‌های وکالتی را تبیین کرد.
بانک ملت با هدف افزایش آگاهی عمومی در یک اینفوگرافی نحوه فعال‌سازی غیرحضوری حساب‌های وکالتی را تبیین کرد.
تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن یک وعده غذایی کامل قبل از خواب می‌تواند باعث شود بدن کالری‌های اضافی را به‌جای سوزاندن انرژی، به عنوان چربی ذخیره کند.
تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن یک وعده غذایی کامل قبل از خواب می‌تواند باعث شود بدن کالری‌های اضافی را به‌جای سوزاندن انرژی، به عنوان چربی ذخیره کند.
املت پیتزایی یک روش بسیار ساده و خوشمزه برای تهیه املت است.
طب سنتی راهکار‌های مختلفی در استفاده از دارو‌های گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد. تهیه کردن دمنوش ضمن این‌که یک روش ساده است، در صورتی‌که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثر بخش است و می‌تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.
در اینجا چند راهکار ساده آورده شده است که با کمک ان‌ها می‌توانید خانه خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید. هنگامی که یک برنامه منظم ایجاد می‌کنید، به عادتی تبدیل می‌شود که خانه تمیزتر، منظم‌تر و سالم‌تر را ترویج می‌کند.
یک ویروس خطرناک که در نوع شدید یا خفیف می‌تواند کشنده باشد! این بیماری از یک سرماخوردگی ساده شروع می‌شود البته در کنار علائم مشترک با سرماخوردگی نشانه های خاص‌تری هم دارد.
اشعه «قاتل حشرات» به عنوان یک جایگزین آفت‌کش عمل می‌کند بدون اینکه هیچ ماده شیمیایی مضری استفاده شود، حشرات را در جا می‌کشد.
جوجه کباب در ماهیتابه رژیمی یک روش بسیار خوشمزه و ساده برای پخت غذایی متفاوت است.
یک دختر بچه ۱۳ ساله که به نوعی از سرطان خون مبتلا بود، برای نخستین بار با استفاده از روش پیچیده مهندسی سلولی در جهان از این بیماری رها شده است.
علیرضا مرزبان می‌گوید قطر به دلیل نقض حقوق بشر صلاحیت میزبانی ندارد و بیشتر بازیکنان دنیا از حضور در این کشور رضایت ندارند.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
یک درمان استنشاقی جدید ابداع شده که داده های ژنتیک در ریه ها را تغییر می دهد تا از ابتلای فرد به ویروس کرونا جلوگیری کند.
از طب سوزنی می‌توان برای بیماری‌هایی نیز استفاده کرد که روش درمانی دیگری ندارند. این مورد برای شیائومی، یک لابرادور نر ۱۲ ساله که از فشردگی عصب در قسمت پایین کمر خود رنج می‌برد صورت گرفت.
محققان سوئدی به تازگی به جایگزینی برای قرنیه چشم پیوندی دست یافته اند. آن‌ها از کلاژن خالص پوست خوک، یک نسخه مهندسی زیستی شبیه پروتئین موجود در قرنیه انسان ساخته اند. این قرنیه به راحتی قابل دسترسی خواهد بود و ماندگاری طولانی تری نسبت به قرنیه اهدایی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ