دست اندرکاران و کارگزاران حج و جمعی از زائران اعزامی به مکه مکرمه و مدینه منوره جهت ادای فریضه حج تمتع امسال، صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
در آستانه‌ی اعزام حجاج بیت‌الله‌الحرام به سرزمین وحی، کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ با مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام دیدار کردند.
رهبر انقلاب اسلامی، در دیدار دست‌اندرکاران و کارگزاران حج تاکید کردند: هدف حج اتحاد امت اسلامی در مقابل کفر، ظلم، استکبار و بت‌های بشری و غیر بشری است.
دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در دومین ماه از سال «مهار تورم، رشد تولید» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در آستانه روز کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه روز کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
اهواز - رئیس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
اهواز - ییس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: شعار امسال حساس و مهم است. شعارهای اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاهها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران نظام فرمودند: مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است؛ با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام فرمودند: خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آنها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباٌ منتشر می‌شود.
رئیس جمهور در دیدار عیدانه صدها نفر از کارگزاران نظام با وی، گفت: سال ۱۴۰۲ سال تداوم تلاش مضاعف و شبانه‌روزی دولت برای خدمتگزاری است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در تیر ماه سال ۱۳۷۹ روایت و تحلیل متفاوتی از طرح فروپاشی شوروی و نقش گورباچف در آن را تشریح کردند.
امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت به فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه ۱۸ خرداد، در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را ستون زندگی انسان و دربردارنده پیام‌ها و درس‌های مهمی برای ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان دانستند و بر لزوم تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی به عنوان مطالبه جدی جمهوری اسلامی از دولت میزبان تأکید کردند.
دبیر کل حزب کارگزاران معتقد است که رایزنی با شورای نگهبان برای انتخابات بی‌فایده است و باید با رهبر انقلاب دیدار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ