رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: شعار امسال حساس و مهم است. شعارهای اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است.
یک رسانه اصولگرا نیز در همین رابطه نوشت: بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به رضایی سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که ظاهرا قرار است نقش جدی‌تری ایفا کند.
نماینده مردم قم در مجلس همچنین ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همه فرزندان رهبر معظم انقلاب مستاجر هستند و زندگی اجاره نشینی دارند، یک خودرو از خودشان ندارند، زندگیشان کاملا زاهدانه است.
پایگاه اطلاع رسانی اخبار رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ اردیبهشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دست‌نوشته رهبر انقلاب بر عکس سردار شهید ناظری را منتشر کرد.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام با ایشان تاکید کردند: یک اقتصاد نابسامان بر فرهنگ جامعه هم اثرگذار است.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
امام جمعه اهواز گفت: در حال حاضر مردم تحت فشار‌های اقتصادی بی‌سابقه‌ای هستند و یکی از ماموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب به دولت انقلابی محول کردند مهار تورم است.
نعمت احمدی استفاده از واژه متهم برای عفوشدگان را بسیار ایده آل دانست و اظهار داشت: در اعلام عفو اخیر استفاده از واژه «متهمین» رو به جلو و سازنده است. به این معنا که این افراد محکومیت قطعی پیدا نکردند.
روایت جالب یک خبرنگار کوچک از جشن فرشته هایی که با حضور رهبر انقلاب برگزار شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه یک دهه عقب ماندگی داریم، تاکید کردند: با رشد اقتصادی باید جایگاه ایران را در منطقه و جهان حفظ کنیم چراکه رفع فقر و مشکل معیشتی بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب در دیدار با کارآفرینان: یک دهه عقب ماندگی داریم. حل مشکلات اقتصادی نیازمند رشد بالا و مستمر است.
همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا علیها السّلام، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم السلام با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب فرمودند: خیال می‌کردند ملت ایران به خاطر مشکلات اقتصادی که وجود دارد با نقشه‌ براندازی و تجزیه‌طلبی دشمن همراهی خواهند کرد. یک محاسبه است دیگر، این محاسبه غلط بود.
مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
رهبر انقلاب گفتند: یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اغلب اخبار و مواضع منسوب به رهبر معظم انقلاب در بولتن خبری یک مجموعه رسانه‌ای، به دلیل غیردقیق، ناقص و گاه جعلی بودن غیرمعتبر است.
امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که در روز‌های اخیر رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی برنامه توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را اعلام کردند؛ گفت: این اهداف مهم تحقق پیدا نمی‌کند مگر این‌که در حوزه‌های گوناگون مدیریتی کشور با یک تحول و تغییر روبه‌رو شویم.
شاخص کل بورس سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!
واکنش یک روزنامه به تذکر رهبر انقلاب به صدا و سیما
مهدی فضایلی معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب تیتر یک روزنامه هم میهن را خیانت خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ