رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ با مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید دست اندر کاران سیاست خارجی ایران هم از اقامت موقتی عربستانی‌ها در هتل استقبال کنند چرا که هنوز از آینده این رابطه دیپلماتیک اطمینان ندارند و هاله‌ای از ابهام را نظاره گر هستند. همچنین از واکنش عده‌ای از افراد که قبلاً از دیوار سفارت مربوطه بالا رفته و این همه هزینه به کشور تحمیل کرده اند اطمینان خاطر ندارند.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و چهل و چهار شهید سبزوار و همچنین دست اندرکاران کنگره ملی دو هزار و چهارصد و نود و هشت شهید نیشابور و جمعی از خانواده‌های شهدای این دو شهر، که در تاریخ سه‌شنبه  ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود، در محل برگزاری همایش در سبزوار منتشر شد.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و چهل و چهار شهید سبزوار و همچنین دست اندرکاران کنگره ملی دو هزار و چهارصد و نود و هشت شهید نیشابور و جمعی از خانواده‌های شهدای این دو شهر، که در تاریخ سه‌شنبه  ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود، در محل برگزاری همایش در سبزوار منتشر شد.
بازیکنان استقلال پس از پایان قرائت قرآن، به سرعت محل حضور خود را ترک کردند.
دست اندرکاران و کارگزاران حج و جمعی از زائران اعزامی به مکه مکرمه و مدینه منوره جهت ادای فریضه حج تمتع امسال، صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
رهبر انقلاب اسلامی، در دیدار دست‌اندرکاران و کارگزاران حج تاکید کردند: هدف حج اتحاد امت اسلامی در مقابل کفر، ظلم، استکبار و بت‌های بشری و غیر بشری است.
دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران نظام فرمودند: مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است؛ با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.
به نظر می رسد که ریکاردو ساپینتو تمایلی به انجام تغییرات در ترکیب تیمش نداشته باشد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه ای از زحمات و همکاری کلیه دست اندرکاران و تماشاگران دیدار سپاهان و زنیت تقدیر به عمل آورد.
بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.
روایتی از حاشیه‌هایی از دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب برگزار شده بود که به تازگی منتشر شده است.
در این فیلم روایتی از حاشیه‌های دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای قم با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.
فیلم کامل بیانات هشتم آبان ۱۴۰۱ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قم را مشاهده می‌نمایید.
۴ بازیکن استقلال اگر مقابل هوادار کارت زرد دریافت کنند، نمی‌توانند برابر پرسپولیس به میدان بروند.
«روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار با رهبر انقلاب لست که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلمی از در حاشیه دیدار رهبر انقلاب با دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را مشاهده می‌‎کنید.
فیلم بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را مشاهده می‌کنید.
دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره شهدای ورزشکار با رهبر معظم انقلاب
بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار فرمودند: پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی و فعالیت جهادی تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد.
بمناسبت ۱۸ شهریور سالروز بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش ، امیر سرلشکر موسوی با تعدادی از طراحان، فرماندهان و دست اندرکاران اعزام این ناوگروه دیدار و از آنان قدردانی کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه ۱۸ خرداد، در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را ستون زندگی انسان و دربردارنده پیام‌ها و درس‌های مهمی برای ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان دانستند و بر لزوم تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی به عنوان مطالبه جدی جمهوری اسلامی از دولت میزبان تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ