سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
در آستانه هفتم تیر ماه سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش و روز قوه قضاییه، رئیس، مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس عدلیه، همزمان با هفته قوه قضائیه با خانواده مسئولان قضائی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه و سفرا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه( ۳۰ اردیبهشت) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
رئیس فدراسیون والیبال ایران روز جمعه راهی منامنه می‌شود و دیدار با مسئولان والیبال آسیا و تماشای دیدارهای مرحله نهایی باشگاه‌های مردان آسیا در برنامه سفر سه روزه داورزنی قرار دارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ با مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام دیدار کردند.
وزیر کار در دیدار کارگران، اعضای تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارتخانه با رهبری، مهم‌ترین دستاوردها و راهبردهای در دست اجرا را برای توسعه اشتغال و تحقق رفاه اجتماعی در کشور تبیین کرد.
در دومین ماه از سال «مهار تورم، رشد تولید» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
فرماندهان و مسئولان ارشد نیروهای مسلح صبح امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: شعار امسال حساس و مهم است. شعارهای اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاهها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام فرمودند: خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آنها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباٌ منتشر می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.
فیلم سخنرانی کامل رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
دیدار مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب
مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ با رهبر انقلاب
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند سه شنبه ۲۵ مرداد با مسئولان سازمان وظیفه عمومی و معاونان وظیفه عمومی استان‌ها ارتباط برقرار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ