در دومین ماه از سال «مهار تورم، رشد تولید» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایتی از دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دردانه ورزش‌دوستان ایرانی بهترین سال دوران ورزشی خود را رقم می‌زند. این نه یک ابراز امیدواری که یک حقیقت است.
جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
روایت یک خبرنگار از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایت یک خبرنگار از دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره‌ ملی شهدای سبزوار و نیشابور با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار شمار زیادی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، معلمان را پرورش‌دهندگان جواهر قیمتی «نسل نوجوان و جوان» و معماران آینده کشور خواندند.
بررسی محتوای منتشرشده از سوی این رسانه‌ها با تصاویر اصلی، اما از واقعیتی دیگر پرده برمی‌دارد. رسانه‌های بیگانه به شکل ناشیانه‌ای با تقطیع بخشی از این دیدار درخواست دانشجویان برای گرفتن چفیه یادگاری از رهبر انقلاب را به بخش دیگری چسبانده و تلاش کردند نتیجه مطلوب خود را بگیرند؛
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در این فیلم روایتی از دیدار اقشار مختلف بانوان با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آنها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار استطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای روایتی از دیدار ۱۰۰ دقیقه‌ای خانواده شهدای شاهچراغ با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده است.
روایتی از پرگل‌ترین دیدار فوتبال جام جهانی در سال ۱۹۵۴ میان تیم‌های ملی سوئیس و اتریش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایتی از پرگل‌ترین دیدار فوتبال جام جهانی در سال ۱۹۵۴ میان تیم‌های ملی سوئیس و اتریش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این فیلم روایتی از دیدار پنج‌شنبه‌ای فعالان جهادی و گروه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
روایتی از حاشیه‌هایی از دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب برگزار شده بود که به تازگی منتشر شده است.
در این فیلم روایتی از حاشیه‌های دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای قم با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
مستند غیر رسمی روایتی از دیدار برخی فعالان جهادی و گروه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم با رهبر انقلاب اسلامی است.
حسین زهی گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کردند لازم است از شهروندان و خانواده‌هایی که ناخواسته و بی گناه دچار آسیب شدند دلجویی شود، هم‌چنین تاکید کردند که مطابق قانون با کسانی که آسایش و آرامش مردم و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، برابر با مقررات قانونی برخورد شود.
امروز تعدادی از ورزشکاران با رهبر انقلاب دیدار کرده‌اند. برخی از آنها روایتی کوتاه از این دیدار در صفحات مجازی خود منتشر کرده اند.
روزنامه رکورد پرتغال با اشاره به اتفاقاتی که فصل گذشته بین مهدی طارمی و باشگاه اسپورتینگ رخ داد، گزارشی را از رویارویی این دو تیم منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ