در پایان جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو، اعضای این تیم تصمیم به بازگشت مجید افلاکی کادر فنی تیم ملی تکواندو گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی درباره ماجرای افزایش سن بازنشستگی و بازگشت دوباره بازنشستگان به کسب کار ارائه داد.
علی سامره به عنوان سرپرست باشگاه استقلال و جانشین بیژن طاهری انتخاب شد.
علی قلی‌زاده به تمرینات شالروآ بازگشته و به نظر می‌رسد فصل آینده را هم در فوتبال بلژیک به کار خود ادامه بدهد.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و گرندپری رم، تصمیم به بازگشت مجید افلاکی به کادر فنی گرفت.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
مهدی قایدی در آن بازی ای که باید ستاره می بود، نبود. او جزء یکی دو حرکتی که در دقایق ابتدایی بازی انجام داد و استادیوم را به وجد آورد، در سایر دقایق یک بازیکن معمولی بود.
در شرایطی که السد بازی بزرگ هفته را از الدحیل برده بود، با دریافت 2 گل در وقت های تلف شده، به تساوی رضایت داد.
اتفاقات عجیب و تکراری برای فرهاد مجیدی و کلباء خیال تمام شدن ندارد. آنها باز هم در وقت های تلف شده گل خوردند تا با شکست زمین بازی را ترک کنند.
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
کیلیان امباپه و لیونل مسی، دو ستاره پاری سن ژرمن، برای اولین بار پس از فینال جام جهانی با هم روبرو شدند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
برخی مدعی شدند که اگر ساپینتو در ادامه لیگ نتواند نتایج مطلوبی را به دست آورد، از استقلال کنار گذاشته خواهد شد و به جای او فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت.
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
شاگردان جواد نکونام از امروز تمرینات خود را برای ادامه لیگ شروع کردند.
علی اصغر مجرد و جواد کریمی با اتمام مصدومیت خود به لیست ایفاسرام اردکان بازگشتند.
علی اصغر مجرد از هفته آینده مشکلی برای ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال نخواهد داشت.
در چارچوب هفته هشتم لیگ امارات تیم الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی موفق شد در یک دیدار جذاب و پرگل با نتیجه ۵ بر ۳ از سد النصر عبور کند.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء می گوید که ذهنیت برنده باید در تیم ما بیشتر شود.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء می گوید که ذهنیت برنده باید در تیم ما بیشتر شود.
اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند و یک امتیاز شیرین را در زمین حریف کسب کند.
بازگشت مجیدی به ورزشگاه خانگی الوصل سوژه رسانه اماراتی شد.
هواداران الوصل قصد دارند تا در دقیقه یازده دیدار برابر اتحاد کلباء، فرهاد مجیدی را تشویق کنند.
فرهاد مجیدی ستاره استقلال در سال 79 برای سه تیم بازی کرد و یک روز تاریخی را برای استقلال رقم زد.
علی اصغر مجرد با یک ویژگی مثبت از مصدومیت برگشت و در دفاع ایران قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ