مهمترین نکته در صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان حمله به کمیته داوران بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیجان‌انگیزترین بازی هفته قطعا در تبریز خواهد بود و یحیی گل‌محمدی بازی بزرگی را پیش‌روی خود خواهد داشت.
آبی‌ها باید مسیرهای نزدیک و در دسترس را برای عبور زودهنگام از مشکل مالی بزرگی که گریبان آنها را گرفته، دنبال کنند.
انتقال علی قلی زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به تیم لخ پوزنان لهستان واکنش‌های زیادی را در این کشور به دنبال داشته است.
ریس نلسون قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد تا با وجود علاقه شدید میلان، در تیم لندنی باقی بماند.
آقای اردوغان برای ما یک تهدید بزرگ و درعین‌حال یک فرصت بزرگ است؛ چراکه در دوران تحریم‌ها ایستادگی کرد. اما کمال قلیچدار اوغلو اهل ریسک نیست و فرصت ها و تهدیداتش برای ایران کم است.
ترکیب پرسپولیس نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی برای سه امتیاز کامل به کرمان سفر کرده و از بازیکنان در آستانه محرومیت خود حداکثر استفاده را در ترکیب اصلی کرده است.
نتایج مطالعه جدید نشان می‌دهد سالمندانی که مقدار زیادی سبزیجات سبز برگ، ماهی و سایر غذا‌های سالم مصرف می‌کنند، ممکن است «سن مغزی» شان کمتر باشد.
یک بابون بزرگ و دیگر همراهانش با یک خوراکی شیرین روبرو می‌شوند، کندوی زنبور عسل! اما آیا این ریسک ارزش خطری که به جان آن‌ها می‌افتد را دارد؟ بابون بزرگ سرانجام به عسل می‌رسد و هدف حملات زنبور‌های خشمگین قرار می‌گیرد، اما پوشش ضخیم او اجازه رسیدن نیش زنبور‌ها به بدنش را نمی‌دهد.
زمان قطعی بازگشت مانه به ترکیب بایرن مونیخ هنوز مشخص نشده و به نظر نمی‌رسد ناگلزمان بخواهد در مورد او ریسک کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
اشتباهات داوری و البته ریسک بی دلیل علیرضا بیرانوند؛ پرسپولیس برای قهرمانی یک مهاجم قاتل می خواهد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با این که می دانم ریسک بزرگی کرده ام اما امیدوارم نتیجه پایانی این ریسک تلخ نباشد.
رضا عنایتی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی کرواسی انتخاب داور عرب‌زبان برای بازی برابر مراکش را یک ریسک بزرگ از سوی فیفا دانست!
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است. تا کنون و در یازده بازی گذشته این ترکیب به میدان نرفته و این حرکت می‌تواند انتحاری، ریسکی و تازه باشد
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است
مطالعه مؤسسه تحقیقاتی نوآوری تغذیه و سلامت دانشگاه ادیت کوان استرالیا نشان داد زنانی که بیش از ۱۰۰ میکروگرم ویتامین K ۱ مصرف کردند (معادل حدود ۱۲۵ گرم سبزیجات با برگ تیره یا یک تا دو وعده سبزیجات) در مقایسه با شرکت کنندگانی که کمتر از ۶۰ میکروگرم در روز از این ویتامین مصرف می‌کردند، ۳۱ درصد کمتر در معرض خطر شکستگی قرار داشتند. دستورالعمل فعلی مصرف کافی ویتامین K در استرالیا برای زنان ۶۰ میکروگرم در روز است.
ریسک زلاتکو دالیچ برای تعویض سه بازیکن نامدارش در وقتهای اضافه و پیش از ضربات پنالتی موفق بود و کرواسی موفق شد با عبور از ژاپن راهی مرحله یک‌چهارم نهایی بشود.
لوئیز انریکه تصمیم گرفت پنج بازیکن شاخص تیمش را مقابل ژاپن نیمکت‌نشین کند.
فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟
قهرمان سابق تکواندو جهان گفت: عملکرد تیم بانوان با توجه به نفرات اعزامی ضعیف بود، اما در تیم آقایان با توجه به جوانگرایی انجام شده بد نبود.
اعتقاد افراطی به یک بازیکن به شدت سرمربی تیم ملی انگلیس را تحت فشار قرار داده است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد دارد کایل واکر را در فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 انگلیس قرار دهد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، احتمالا امشب جایی در ترکیب ثابت این تیم برابر لیورپول نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ