اولین جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر امروز برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال برای اولین بار دولت اقدام به اعطای وام سفر اربعین کرده است،اگر چه این کار قابل تقدیر است اما ظاهر امر نشان می دهد وضعیت پرداخت این وام عادلانه نیست.
اولین دیدار حجت الاسلام و المسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور با قضات و دادیاران دادسرای دیوان عالی کشور برگزار شد.
کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در بازی‌های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
اولین نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام شرکت «صبا فولاد خلیج‌فارس» صبح روز جاری با حضور مدیران این مجموعه و خبرنگاران بازار سرمایه در فرابورس ایران برگزار شد.
اولین نشست انتخاباتی دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی مرتبط با شورای وحدت برگزار شد.
ریکاردو ساپینتو در اولین نشست خبری خود پس از حضور در آپوئل نیکوزیا، در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخت.
آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در مباحثی که با اعضای موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) دارد به این نتیجه می‌رسد که تبلیغ دین به شکل سنتی دیگر کارساز نیست و باید راه‌های جدیدی را امتحان کرد. همین جرقه ساخت مدرسه‌ای را می‌زند به نام مفید، اولین مدرسه متفاوت در پایتخت، ابتدا حوالی میدان انقلاب در مقطع راهنمایی و بعد در شهرهای دیگر.
سم آلردایس که بعد از اخراج ژاوی گراسیا از لیدز به عنوان جانشین او منصوب شد امشب در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل اولین جلسه شورای عالی هواپیمایی در سال جدید با حضور اعضاء به منظور بررسی نرخ مسیرهای هوایی داخلی و بررسی موضوع سوخت هوایی خبر داد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست با اعضای این شورا: در مسئله حجاب نباید عده رها کنند و بگویند دیگر نمی‌شود کاری کرد و دست از اقدام و برنامه ریزی بردارند و قبول کنند که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است.
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد.
اعضای کمیسیون آموزش مجلس در اولین نشست خود در سال ۱۴۰۲، علل تأخیر در پرداخت حقوق و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه‌بندی معلمان را با حضور مسئولان سازمان برنامه و آموزش و پرورش بررسی می‌کنند.
اولین نشست رسمی ستاد بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ به ریاست غفور کارگری و با حضور روسای فدراسیون‌هایی که در این بازی‌ها نماینده خواهند داشت، برگزار شد.
وحیدی گفت: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود، اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.
اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی  کمیته ملی پارالمپیک ( دویست و دومین جلسه پیاپی ) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان که اولین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تیراندازی کسب کرده است،  تجلیل کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از سوی دادستان کل کشور در خصوص اتفاق زندان اوین به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید و با توجه به بررسی مستندات، اقدام صورت گرفته از داخل خود زندان و به صورت برنامه‌ریزی شده و از قبل طراحی شده رخ داده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه با سرمربی و کاپیتان آبی پوشان نشست برگزار کرد.
اولین نشست کارشناسی بازی‌های آسیایی با حضور مسئولان مختلف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد.
پيرو برگزارى نشست اضطرارى اعضاى هيات رييسه فدراسيون انتخابات طبق موعد مقرر برگزار مى شود.
اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.
مربی پرسپولیس برای نشست خبری در مقابل خبرنگاران اصفهانی حضور نخواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ