شاخص کل بورس امروز هم توانسته یک روند متعادل مثبت را داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در پایان خردادماه ۱۴۰۲ با ۸.۸ واحد درصد تنزل نسبت به دوره مشابه سال قبل (معادل ۳۷.۸ درصد در خردادماه ۱۴۰۱) به ۲۹.۰ درصد کاهش یافت.
یک رژیم غذایی بدون مواد مغذی مناسب می‌تواند منجر به ریزش مو شود. از سوی دیگر، یک رژیم غذایی متعادل با مواد مغذی مناسب می‌تواند به رشد مو کمک کند، به ویژه اگر از ریزش موی ناشی از تغذیه نامناسب رنج می‌برید.
امروز بازار از روز گذشته متعادل تر شده و بیش از ۶۰ درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت مثبت قرار داشتند.
امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل رشد ۲۰۵۵۹ واحدی معادل ۰.۸۴ درصدی را تجربه کرد. در روز خوب بورس، کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی را داشتند؟
بورس تهران در روز ابتدایی هفته اول با رشد ۷۳ هزار و ۴۳۸ واحدی معادل ۳.۱ درصدی رو‌به‌رو شد و شاخص کل در پایان معاملات شنبه در سطح دو میلیون ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص بورس فردا سبز است یا قرمز؟
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴.۴۸۵/۳ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۳.۸۶۳/۶ هزار میلیارد ریال معادل ۴۵.۳ درصد افزایش داشته است.
در معاملات روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد -معادل ۶۲ صدم درصد- نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحد بالا آمد. آیا روند رو به رشد بازار همچنان ادامه دار خواهد بود؟
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در خصوص تعداد پرونده‌های مختومه شده در محاکم تهران گفت: تعداد پرونده‌های مختومه شعب دادگاه مجتمع‌های قضائی تهران سال ۱۴۰۱ معادل ۴ درصد رشد داشته است.
نرخ رشد تشکیل سرمایه در ماشین آلات به صورت تجمعی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به ۱۹.۷ درصد رسید؛ این در حالیست که این شاخص در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ معادل ۱۲.۵ درصد بوده است.
به دنبال گشایش های ارزی انجام شده، از صبح امروز شنبه ۲۷ اسفندماه تا ساعت ۱۵:۳۰ عصر در تالار دوم مرکز مبادله ارز و طلای ایران معادل ۴۸۰ میلیون دلار عرضه انجام شده است.
شاخص کل با رشد هشت هزار و و611 واحدی (معادل ۰.۵۶ درصد)، سطح یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحدی را فتح کرد و پایین‌تر از میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی قرار گرفت و بهمن ماه را به پایان رساند. این روند رو به رشد ادامه خواهد یافت؟
شاخص کل بورس در انتهای معاملات یکشنبه با رشد خفیف ۸۶۱۰و احدی به جایگاه یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحد رسید.
تحقق رشد اقتصادی ۳ درصدی در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی مثبت سال‌۱۴۰۰ (معادل ۴.۴ درصد)، حکایت از بهبود عملکرد فعالیت‌های اقتصادی در کشور به رغم تداوم تحریم‌های اقتصادی دارد.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نسبت به سه ماهه دوم نیمه نخست سال گذشته، رشد ۳.۶ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین رشد اقتصادی بدون نفت طی دوره مذکور معادل ۳.۱ درصد بود.
شاخص کل امروز به وضعیت متعادل و کم رشد درآمده است.
مدیرعامل شرکت محورسازان از افزایش تولید ۲۱ درصدی معادل ۱۰۵هزار و ۴۲۶ عدد قطعه در هفت ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خطوط ماشین‌کاری و ساخت این شرکت خبر داد.
بورس امروز با رشد خفیفی همراه شد اما بازار امروز نسبت به دیروز متعادل همراه شد.
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در نیمه نخست سال جاری به سود خالصی معادل 20 میلیارد تومان دست یافت.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی ۵ ماه ابتدای امسال، معادل ۶۲ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۲۸۸ تن بود که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۳ درصدی داشته است.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
رژیم ضدالتهابی یک مداخله موثر در این بیماری است. طبق این رژیم به این بیماران توصیه می‌شود که مصرف میوه و سبزی به خصوص رنگ‌های تیره و زرد و نارنجی، غلات کامل، مصرف روغن‌های حاوی امگا ۳ همچون روغن زیتون، بذرک، گردو، دانه‌های کدو تنبل، ماهی‌های چرب آب‌های سرد نظیر سالمون، ساردین، ادویه‌هایی مانند زنجبیل، زردچوبه و رزماری و ماهی و مرغ را افزایش دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ