شاخص کل با رشد هشت هزار و و611 واحدی (معادل ۰.۵۶ درصد)، سطح یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحدی را فتح کرد و پایین‌تر از میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی قرار گرفت و بهمن ماه را به پایان رساند. این روند رو به رشد ادامه خواهد یافت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش دلاری بورس چقدر شد؟، پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ، پیش‌ بینی بورس فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ | روند بازار تغییر خواهد کرد؟، مجمع کاما ۱۴۰۲ | چه میزان سود تقسیم شد؟، آشنایی با صندوق های طلا + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس طی معاملات امروز در حالی که ابتدا در محدوده منفی قرار داشت، کار خود را با یک افزایش ۰.۳ درصدی به کار خود پایان داد و در محدوده ۲.۱۹۶ میلیون واحدی ایستاد. فردا بازار نزولی خواهد شد؟
شاخص کل امروز در ابتدا اندکی منفی بود در پایان با ثبت بیش از ۴ هزار و ۷۸۰ واحد رشد یکبار دیگر به بالای مرز ۲,۳ میلیونی رسید. شاخص هموزن نیز بیش از ۳ هزار واحد ارتقا یافت و در محدوده ۷۶۴ هزار واحد ایستاد. فردا روند مثبت بازار ادامه دار خواهد بود؟
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۵ هزار و ۴۶۸ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز امروز ۳ هزار و ۸۳۷ واحد رشد کرد و به عدد ۷۵۲ هزار و ۴۴۱ واحد رسید. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
بورس تهران یک هفته مثبت دیگر را هم پشت سر گذاشت، اما نسبت به هفته‌های گذشته، سرعت رشد بازار کم شده است. این هفته چگونه بازار شروع خواهد شد؟
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
نماگر‌های سهام امروز نیز به صعود ادامه دادند، اما در نیمه دوم بازار عرضه‌ها کمی افزایش یافت و در نهایت شاخص کل وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد شد؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟
امروز قصد داریم تا به بررسی روند شاخص کل و شاخص کل هموزن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو شاخص در روزهای آینده بورس است.
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران پس از ۳۰ ماه به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت و بیشترین رشد شاخص در تاریخ بازار سرمایه به ثبت رسید. بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. رشد بازار سرمایه فردا نیز ادامه دار خواهد بود؟
بورس امروز در شروع آخرین ماه اسفند ۱۴۰۱، توانست برخلاف یک ماه گذشته، معاملات بسیار پررونقی را سپری و نماگرهای خود را با رشد خوبی همراه کند به طوری که بسیاری از نمادها در صف خرید به کار خود پایان دادند. شاخص کل بورس طی معاملات امروز، افزایش ۳.۹۷ درصدی را تجربه کرد و به محدوده ۱.۵۹۴ میلیون واحدی رسید.رشد چشمگیر بازار سرمایه فردا هم ادامه دارد؟
بورس تهران در جریان معاملات روز قبل همچنان با افت همراه بود و در نهایت کار خود را با یک کاهش ۰.۶۷ درصدی به پایان رساند، شاخص هم‌وزن نیز شرایط نسبتا مشابهی را دنبال کرد و ۰.۷ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. امروزدر آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
شاخص کل بورس امروز روندی نوسانی داشت تا در نهایت با ۲۲۹۸ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۴۸ هزار واحد ایستاد. باتوجه به رشد کم رمق بازار امروز چه چیزی در انتظار بورس فردا است؟
امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با کاهش ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد پائین آمد. فردا در آخرین روز از اولین هفته بهمن بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
امروز سه‌شنبه بیستم دی ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۲۸۴ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۹۰ واحد بالا آمد. بدین ترتیب شاخص برای چهارمین روز متوالی صعود کرد. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی نیز بازار صعودی خواهد بود یا سهامداران به فروش سهام خود می پردازند و باعث قرمزپوشی بازار می شوند؟
شاخص کل بورس امروز صعود و نزول داشت و کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را مجددا فتح کرد و متاسفانه آن را از داست داد و با افت ۱۹۳۱ واحد به کانال یک میلیون و ۵۹۱ هزار واحدی رسید. بازار سرمایه فردا در آخرین روز معاملاتی هفته چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۱۳۳ واحدی موفق شد به ارتفاع یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۷۸ واحد برسد. شاخص کل هم‌وزن بازار نیز با رشد ۹ هزار و ۷۴۰ واحدی به واسطه عملکرد مطلوب کلیت بازار سرمایه توانست به محدوده ۴۳۰ هزار و ۱۲۵ واحدی برسد. امروز این رشد بازار ادامه دار است؟
شاخص کل بورس روز چهارشنبه نسبت به روز کاری قبل ۳ هزار و ۱۴۹ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. بورس امروز شنبه ۲۸ آبان ماه چگونه خواهد بود؟ صعود یا نزول؟
شاخص کل بورس پس از ۱۱ روز صعود متوالی بالاخره یک روز منفی را تجربه کرد و در جریان معاملات روز یکشنبه کاهش حدود ۷ هزار واحدی را ثبت کرد. امروز بورس چگونه خواهد بود؟ آیا دوران صعود شاخص کل به پایان رسید؟
بازار روز گذشته سطح یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد، این محدوده از مهم‌ترین سطوح حمایتی بازار بود و این موضوع از لحاظ روانی برای سهامداران تاثیرگذار بود. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ روند نزولی ادامه دار است؟
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز کاری هفته گذشته معادل یک میلیون و ۳۱۹ هزار واحدی بود و این هفته به سطح یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسید و توانست افت ۰٫۶۸ درصدی را ثبت کند. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بورس می‌توان امیدوار بود؟
بورس این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و متاسفانه به جز یک مقطع کوتاه دو سالی است که این روند ادامه دار است. در گفتگو با ایمان رئیسی تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی دو پیشنهاد برای بهبود این شرایط بورس پرداختیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ