رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در خصوص تعداد پرونده‌های مختومه شده در محاکم تهران گفت: تعداد پرونده‌های مختومه شعب دادگاه مجتمع‌های قضائی تهران سال ۱۴۰۱ معادل ۴ درصد رشد داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ۸۱۱ پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت در استان افتتاح می‌شود، گفت: ۵۵۳ نفر در حوزه پروژه‌های اقتصادی مشغول به کار می‌شوند.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال به ۵۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رسید که بیانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
برای تأمین توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز مناطق و پروژه‌های گردشگری مبلغ ۴,۴۰۰ میلیارد ریال ابلاغ اعتبار شده است که نسبت به اعتبار ابلاغی سال قبل، از نرخ رشد ۹۵ درصد برخوردار است.
سخنگو صنعت برق گفت: افزایش ۵ هزار مگاواتی مصرف برق در روز جاری یک رشد ۷.۲ درصدی را نشان می‌دهد که در مقایسه با رشد مصرف‌های ۲، ۳ و ۴ درصد، عدد بزرگی محسوب می‌شود.
طی ۴ ماهه امسال ۴۴۲ هزار و ۶۸۶ دستگاه خودرو تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۳۰ درصدی را نشان می دهد.
بررسی ها نشان می دهد که طی ۴ ماهه نخست امسال دولت در مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.
اقتصاد ایران با وجود محدودیت های مختلف تحریمی و با وجود مشکلات متعدد زیرساختی توانسته است رشد ۴ درصدی را در سال ۱۴۰۱ رقم بزند.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
سخنگوی دولت گفت: مطابق گزارش بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ با رشد اقتصادی ۴ درصد پشت سر گذاشته شد که بعد از رشد ۴.۴ درصدی در سال ۱۴۰۰ نشانه استمرار رشد اقتصادی در دو سال گذشته بوده است.
تحقق رشد اقتصادی ۴.۰ درصدی در سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی ۴.۴ درصدی سال‌ ۱۴۰۰، حکایت از تداوم رشد قابل قبول فعالیت‌های اقتصادی در کشور دارد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: پرونده‌های قصاص نفس استان در سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۴ درصدی به نسبت سال ۱۴۰۰ مواجه بوده است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از رشد قریب به ۱۲ درصدی میزان سازش در پرونده‌های قابل مصالحه در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مجری طرح توسعه زنبوداری کشور گفت: پیش بینی می شود امسال تولید عسل در کشور ۴ درصد رشد داشته و این عدد در سایر محصولات وابسته ۱۵ درصد باشد.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ضمن اشاره به رشد ۴ درصدی صادرات غیرنفتی به عراق در ۸ ماه نخست امسال، از کاهش ۱.۶ میلیارد دلاری صادرات گاز طبیعی به عراق خبر داد.
تجارت خارجی کشور در ۸ ماه امسال به ۶۹ میلیارد و ۴۸۴ میلوین دلار رسید که سهم صادرات ۳۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون دلار و سهم واردات ۳۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون دلار رسیده است.
مجموع خرید تضمینی گندم امسال به ۷ میلیون و ۱۶۹ هزار تن رسیده است که نسبت به سال گذشته که ۴ میلیون و ۵۳۴ هزار تن بود، ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار تن افزایش و به عبارتی، ۵۸ درصد رشد داشته است.
سخنگوی گمرک گفت: صادرات غیر نفتی کشور در پنج ماه نخست امسال به ۹ عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو به ۴ میلیارد و ۱۱۸ میلیون دلار رسید که رشد ۴۰ درصدی داشته است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص آمار پرونده‌های قصور پزشکی در سال ۱۴۰۰ گفت: در این رابطه ۱۲ هزار و ۱۲۰ پرونده تشکیل شد که از این تعداد پرونده، ۵ هزار و ۵۸۳ نفر محکوم و همچنین ۶ هزار و ۵۳۷ نفر تبرئه شدند که این آمار نسبت به سال قبل خود رشد ۱۱.۷ درصدی داشته است.
آمارهای رسمی در مورد مناطق آزاد همچون سهم ۲ درصدی از صادرات، ۱۴۰۰۰ شرکت ثبتی جعلی، رشد صفر اقتصادی و سهم ۴ درصدی از اشتغال به ما می‌گویند که به اهداف خود در مورد مناطق آزاد نرسیدیم.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل و انتقال خودرو در ۴ ماهه امسال نسبت به ۴ ماهه سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است.
بیله‌سوار-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ورودی مسافران خارجی در ۴ ماه اول امسال از پایانه مرزی بیله‌سوار رشد ۴ هزار درصدی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ