شاخص کل امروز به وضعیت متعادل و کم رشد درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد اندک در محدوده ۲ هزار واحد توانسته است قله ۲ میلیون واحد را فتح کند.
شاخص کل بورس با یک رشد کم قدرت مواجه شده است و ارزش معاملات خرد نیز اندک است.
شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با افزایش ۰.۴۵ درصدی همراه شد و به محدوده ۲.۱۵۵ میلیون واحدی رسید و شاخص هم‌وزن نیز با رشد اندک ۰.۰۹ درصدی روبرو شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بورس چه می شود؟
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
در کشور‌های توسعه نیافته، متاسفانه و با دادن فرصت به این جماعت و ایجاد زمینه برای رشد و نموّ «شبه علم» و «شبه فرهنگ»، راهی برای افراد خلاق و مبتکران کارآفرین و کوشا باز نمی‌ماند جز مهاجرت یا انزوا و افسردگی که بیماری شایع و رایج در جهان توسعه نایافته است. توسعه نیافتگی و نتایج اندوهبار آن یک واقعیت است و ما باید درک کنیم که بزرگترین سرمایه یک ملت، یک کشور، یک جامعه، نیروی انسانی سالم و نیرومند، خلاق و اخلاقی، پرورش یافته، صاحب دانش و بافرهنگ است.
شاخص کل با رشد اندک ۸۰۳۲ واحدی در یک قدمی مقاومت ۲ میلیون و ۲۲۰ واحد قرار گرفته است.
با پایان یافتن بهمن ماه و شروع اسفند ماه، نماد‌ها گزارش‌های ماه بهمن را روانه کدال می‌کنند. کدام نماد‌ها رشد فروش بیش از ۱۰۰ درصد داشته اند؟
امروز بازار سرمایه در ابتدای معاملات با اصلاح مواجه شده اما در نیمه دوم معاملات با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص ساز مواجه شد.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد اندک ۳۸۰۰ واحدی مواجه شده است.
علی فراقی گفت: شاخص شاهد عقب ماندگی مشهودی نسبت به برخی از صنایع و تک سهم‌ها هستیم و به نظر می‌رسد که بازار قصد دارد مقداری از پول در جریان بازار را به خوبی معطوف این صنایع کند.
حق پخش تلویزیونی در بودجه سال آینده بسیار اندک است و نمی‌توان با آن کمکی به رشد و توسعه ورزش قهرمانی انجام داد
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد اندک ۳۴۸ واحدی به کار خود پایان داد.
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد اندک ۳۴۸ واحدی به کار خود پایان داد.
با گذشت هفت ماه از سال، امروز بانک مرکزی در گزارشی از تحولات بازار مسکن تهران خبر داد. گزارشی که نشان از رشد حدود یک درصدی قیمت یک متر خانه در مقایسه با پایان تابستان دارد و از سوی دیگر بیان گر رکود در دادوستدهاست.
شاخص کل امروز با رشد اندک کار خود را آغاز کرده اما نکته مثبت، سبز بودن شاخص کل هم وزن است.
شقاقی اظهار داشت: اقتصاد ۸۵ میلیون نفری ایران که حدود ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۴۵ میلیارد دلار واردات را تجربه کرده، با اندک افزایش فروش نفت، رشد اقتصادی دو و سه درصدی را همانگونه که صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده، رقم زده، این در حالیست که برای سال ۲۰۲۳ نیز اگر شرایط به همین منوال باشد و تحریم‌ها اضافه نشود، رشد اقتصادی یکی دو درصدی و تورم ۴۰ درصدی نیز برای اقتصاد ایران قابل تصور است، اما این تنها یک سناریوی موجود برای اقتصاد ایران در سال آینده است.
بازار بورس معاملات امروز را با رشد خفیف و اندک و ۱۴۷ واحدی آغاز کرد.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
دولت سیزدهم حمایت از پیشران‌های اقتصادی را مدنظر قرار داد و کنترل تورم را به عنوان یک وظیفه مهم برای خود تعریف نمود و توانست با توسعه روابط خارجی با کشور‌های منطقه و فرامنطقه‌ای و افزایش درآمد‌ها، مانع خلق پول شود؛ نتیجه این اقدامات این شد که شیب تورم کاهش یابد و تورم ۶۰ درصدی به ۴۰ درصد برسد.
شیراز- رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: تنها ٣٠ درصد از برنامه ششم توسعه محقق شد.
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.
صادرات گاز روزانه روسیه به مشتریان خارجی بزرگ، با تصمیم گازپروم برای توقف عرضه به خریداران متعدد، از ابتدای ژوئن تاکنون به پایینترین میزان از سال ۲۰۱۴ رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ