نرخ رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در پایان خردادماه ۱۴۰۲ با ۸.۸ واحد درصد تنزل نسبت به دوره مشابه سال قبل (معادل ۳۷.۸ درصد در خردادماه ۱۴۰۱) به ۲۹.۰ درصد کاهش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبقه‌بندی مجدد بحث برانگیز پلوتو به عنوان یک سیاره کوتوله و کاهش تعداد سیاره‌های منظومه شمسی از ۹ به ۸، ستاره‌شناسان را از تلاش برای کشف و کاوش آن منصرف نکرده است.
رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: در یکی، دو سال اخیر به موضوع اشتغال خیلی بها بدهیم و همین توجه به اشتغال سبب شده که در دو، سه سال اخیر نرخ بازگشت مجدد به زندان کاهش پیدا کند.
مجید عبدالحمیدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس تابناک در رابطه با تاثیر گشایش‌های سیاسی و اقتصادی بر صنایع تولیدی، اظهار کرد: سفر پادشاه عمان به ایران می‌تواند به سبب جذب سرمایه‌گذاران جدید در کشور حامل اخبار مثبتی برای بازار سرمایه در بلند مدت باشد.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر با توان تولید ۱۰۰۰ مگاوات الکتریکی، از زمان شروع بهره‌برداری صنعتی در سال ۱۳۹۲ تاکنون با رسیدن به مرز تولید ۵۸ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، نقش مهمی در تامین مطمئن بخشی از انرژی الکتریکی موردنیاز کشور به ویژه در استان‌های جنوبی و کاهش خاموشی ایفا کرده است.
با کاهش سوددهی اوراق قرضه و نگرانی مجدد در مورد بحران بانکی آمریکا قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی افزایش یافت و دومین ماه افزایشی متوالی را ثبت کرد.
سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای همگانی از آغاز به کار مجدد طرح ملی شهرهای فعال ایران(شفا) در راستای کمک به کاهش کم تحرکی بین مردم خبر داد.
«سازمان فضایی فدرال روسیه» (Roscosmos) روز ۱۱ فوریه اعلام کرد که کنترل‌کنندگان ماموریت در مسکو متوجه کاهش فشار در فضاپیمای رباتیک «پراگرس ۸۲» (Progress ۸۲) شده‌اند.
نگهداری نامناسب برنج پخته شده قبل از گرم کردن مجدد آن می‌تواند باعث مسمومیت شود. زیرا گرم کردن مجدد برنج پخته شده تعداد باکتری های رویشی را کاهش می‌دهد، اما توکسین مقاوم به حرارت، مولد استفراغ را غیرفعال نمی‌کند.
سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش بارندگی در نواحی شمالی کشور اعلام کرد: افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی پیش‌بینی می‌شود.
اتاق بازرگانی تهران در گزارشی تاکید کرد که قیمت گذاری دستوری لوازم خانگی نتیجه‌ای جز کاهش تولید و از بین رفتن انگیزه عرضه در برندارد که منجر به افزایش مجدد قیمت و زیان مصرف‌کننده می‌شود.
در خرداد ۱۴۰۱ به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جهش چندبرابری قیمت مواد غذایی، تورم ماهانه تا ۵/۱۲ درصد رشد کرد. یعنی میانگین قیمت‌ها فقط طی یک ماه ۵/۱۲ درصد بیشتر شد. اما این نرخ به دلیل حذف ارز دولتی طبیعی بود. از تیرماه به بعد به‌صورت تدریجی این نرخ کاهش یافت تا شهریور که به عدد ۲/۲ درصد رسید. موضوع نگران‌کننده، اما در مهرماه اتفاق افتاد. یعنی صعودی شدن مجدد نرخ تورم ماهانه در مهرماه. با وجود آنکه هیچ اتفاق و شوک جدیدی به بازار وارد نشده بود، تورم ماهانه مهر به ۳ درصد رسید. این عدد می‌گوید وقتی فقط در یک ماه ۳ درصد قیمت‌ها بیشتر شده است.
قیمت نفت امروز چهارشنبه به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۴ دلار و ۹۳ سنت رسید.
کمیته استیناف در بررسی مجدد پرونده تخلفات ریکاردو ساپینتو در بازی با گل گهر جریمه نقدی این مربی را از 400 میلیون تومان به 150 میلیون تومان کاهش داد.
کمیته استیناف بررسی مجدد پرونده محرومیت و جریمه نقدی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را در دست گرفته است.
خاویر تباس بار دیگر به باشگاه بارسلونا هشدار داد که در تابستان سال بعد تنها راه خرید بازیکن، کاهش دستمزد بازیکنان است.
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن انتقاد مجدد از تصمیم عربستان و اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت گفت: اینگونه رفتارهای عربستان با رویکرد یک کشور متحد مطابقت ندارد.
بلینکن گفت: زمان کاهش تولید نفت، بی نهایت اشتباه بوده، این در حالی است که ما برای بازیابی رشد اقتصادی تلاش می کنیم.
طبق اعلام شبکه خبری فاکس نیوز، نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
منابع خبری از نقض مجدد مناطق کاهش تنش در ادلب سوریه توسط تروریستهای تکفیری جبهه النصره خبر می دهند.
تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» همچنان به نقض آتش بس در مناطق کاهش تنش واقع در «ادلب» سوریه ادامه می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ