تراکتور و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی هفته در ورزشگاه مملو از هوادار یادگار مقابل هم قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مأموران زنگ خانه زوج جوان را زدند که ناگهان مردی ۴۰ساله در حالی که صورت و لباس‌هایش خونی بود و چاقویی هم به دست داشت، در را باز کرد و با دیدن مأموران بدون هیچ مقدمه‌ای گفت: همسرم را کشتم!
فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم درخصوص ورود مداحان به سیاست گفت: این یک جریان هدایت شده‌ای است. از امام حسین (ع) بسیار صحبت می‌شود، ولی از آن اصلی که ایشان به خاطرش شهید شدند، صحبت نمی‌کنند. جامعه‌ای که مسئله اصلی‌اش حجاب باشد نه عدالت اجتماعی و اقتصاد سالم، دیگر جامعه دینی نیست.
مارکوس رشفورد از دیدن موفقیت‌های سیتی در این فصل لذت نبرده، اما آن را برای یونایتد انگیزه‌بخش دانست. او همچنین تعداد بازی‌های این فصل تیمش را دیوانه‌وار دانست.
پپ گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس نتوانست مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود و مانند یک کودک اشک ریخت.
شاکی گفت: چندین بار با شوهرم تماس گرفتم، او، اما جوابگو نبود تا اینکه برایم پیام گذاشت و به خاطر اینکه قادر به گرفتن اقامت برایم نشده است، خواست حلالش کنم. با دیدن این پیام شوکه شدم و... برای چندمین بار شماره وی را گرفتم، اما پاسخی دریافت نکردم و اکنون با گذشت ۵ سال از این ماجرا به دادگاه آمده‌ام تا به صورت غیابی از همسرم جدا شوم.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تاکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.
جمیله کدیور نوشت: در شعار‌های معترضان اثری از شعار‌هایی با مضامین دینی نبود، بلکه در مواقعی تعریض به نماد‌های دینی نیز مشهود بود و این هشدار دیگری از واکنش‌ها به سوء عملکرد‌ها در این سالیان در بین طیف‌هایی از مردم است که خود را در کشور خود بی صدا دیده‌اند.
روزنامه همشهری نوشت: حجاب اختیاری یک نفر، مشقت است برای دیگری. ممکن نیست که مرد از دیدن زنی با بدن نیمه‌برهنه لذت نبرد، چون غریزه شهوت همیشه همراه انسان است.
برای با حجاب شدن بانوان نیاز به اجبار و الزام قانونی نبود. کارآمدی مذهب و روحانیت در برچیدن نظام شاهنشاهی و جایگزینی نظام اسلامی متکی بر آرای ملت کافی بود تا دل‌های پاک دختران و زنان را به "استقبال از حجاب" وادارد، و پسران و مردان را برای دفاع از سرزمین و انقلاب به جبهه‌های نبرد و "استقبال از شهادت" گسیل دارد
هوادار – نساجی روز گذشته در یک بازی بدون حاشیه در استادیوم پاس به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند. مسابقه ای که علاوه بر دو گل صحنه های دیدنی داشت.
نسجام کوانتومی به این امکان اشاره دارد که یک جسم می‌تواند هم‌زمان دو حالت مختلف را به خود اختصاص دهد. بااین‌حال، انسجام کوانتومی ظریف است و به‌راحتی فرو می‌ریزد؛ بنابراین مشخص نبود که پروتکل جدید کار می‌کند یا خیر؛ بنابراین تیم محققان اولین آزمایش‌های خود را انجام دادند که نتایج به‌دست آمده از آن‌ها تأثیرگذاری این روش را نشان می‌داد: «ما همچنین نشان دادیم که حتی پالس‌های مایکروویو بسیار کم‌توان را می‌توان با استفاده از پروتکل ما به‌طور مؤثر تشخیص داد.»
گئورگی گولسیانی با ضربه سر دیدنی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.
گلر کرواسی با وجود دریافت سه گل، بهترین بازیکن تیمش برابر آرژانتین بود و در پایان بازی تاکید داشت که روی جولین آلوارز مرتکب پنالتی نشد.
سپاهان و پرسپولیس در دیداری که چندان هم دوستانه نبود و با کری و هیجان بالایی تا ثانیه‌هایی پایانی دنبال شد، به تساوی پرگل دو – دو دست یافتند.
برخلاف تصور در جدال کامران قاسمپور و کایل اسنایدر، خبری از زیرگیری های دیدنی ستاره ایرانی نبود.
آیت الله سیستانی: فجایعی که بسیاری از ملت‌ها و گروه‌های قومی و اجتماعی در بسیاری از نقاط جهان – در نتیجه سرکوب فکری و دینی و سرکوب آزادی‌های اولیه و نبود عدالت اجتماعی- متحمل می‌شوند، نقش مهمی در ظهور برخی از جنبش‌های افراطی دارد. جنبش‌هایی که از خشونت کورکورانه علیه غیرنظامیان بی دفاع استفاده می‌کنند و به مراکز دینی و اماکن باستانی کسانی حمله می‌کنند که از نظر فکری و عقیده‌ای با آن‌ها متفاوت هستند.
مصاف تیم های ون پارس – شمس آذر قزوین پر گل و دیدنی و البته جنجالی از آب در آمد. نتیجه ای که اگر چه باب میل شمس آذر نبود اما موجب صدرنشینی این تیم شد.
خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران پس از دیدن رضا میرزایی، مدعی شد او در بازی قبل شبیه سازی کرده است.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.
یادمان نرود اگر باطل مذاکره می‌کند به هدف حذف حق است نه تقویت آن و امتیاز دادن به او. حتی اگر در رفتار اولیه این گونه به ذهن می‌آید که او با حق کمی نرم‌تر از گذشته برخورد می‌کند نبرد پایانی حق و باطل دیدنی است.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که دیدنش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ