لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر داد، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان ماهری پور با لیفت موفق 485 کیلوگرم، حالا فقط 16 کیلوگرم تا سنگین ترین وزنه تاریخ فاصله دارد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۲۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۷۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۲۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۵۷۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۶۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۴۹۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۱۲۸۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۹۹۲۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۸۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۱۶۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۹۶۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۴۶۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۱۸۸۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۹۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر دادند، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۴۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۱۶ هزار و ۷۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۶۸۷۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۵۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۸۹۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
دو تیم نیان الکترونیک خراسان و مس رفسنجان در مسابقات هفته دهم لیگ شکست سه بر دو حریفان خود در جدالی طولانی مدت شدند.
بمب افکن توپولف ۱۶۰ روسی،که به عنوان بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین هواپیمای جنگی تاریخ شناخته می‌شود، می‌تواند ۴۰ تن مهمات را روی هواپیما حمل کند.
شاخص کل بورس شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۸۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۹۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۸۶۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۸۵۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد از ابتدا نیز قراری برای حضور ستاره های فوتبال جهان در ایران وجود نداشته است.
کم‌خوابی یکی از مهم‌ترین عوامل چاقی است، زیرا بر اشتها تاثیر می‌گذارد. همچنین بی‌خوابی‌های شبانه تمایل به مصرف تنقلات را افزایش می‌دهد. خواب کافی و مطلوب علاوه بر کنترل اشتها، به کاهش استرس نیز که نقش جدی در بروز چاقی دارد، کمک می‌کند.
اتفاق مهم و تاثیرگذار بر بازار‌های مالی در سراسر جهان و ایران جنگ روسیه و اکراین است که موجب رشد شدید قیمت کامودیتی‌ها شده؛ به طوری که آلومینیوم در سقف قیمتی حدود ۳۸۰۰ دلار، روی ۴۱۰۰ دلار، مس ۱۰۶۰۰ دلار و نفت تا ۱۲۰ دلار رشد کرده اند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۹۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۴۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ