بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور وزیر نفت و معاون اول رییس جمهور افتتاح می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال ملاثانی باید کارش را در لیگ یک با سه امتیاز منفی آغاز کند.
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: سفارت پادشاهی سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در کشورمان را آغاز کرده است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی خبر داد و گفت: تا پایان سال به تولید سالانه ۴ میلیون تن گندله خواهیم رسید.
سرپرست وزارت ورزش با حضور در ساختمان این وزارتخانه و حاضر شدن بر سر مزار شهدای گمنام به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
کمیته‌های مردمی و داوطلبان ستاد اربعین جمعیت هلال احمر طی یک برنامه جامع عملیاتی آغاز به کار کرد.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
مراسم ببست و هفتمین سالروز روز ملی صنعت و معدن آغاز به کار کرد.
با اعلام قید فوریت از سوی مجموعه شرکت ملی نفت برای پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان وتولید زودهنگام گاز از فاز۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی با کاربست تمام توان مقرر شدعملیات توسعه آغاز شود.
بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ (ایران الکامپ ۲۰۲۳ ) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز ۴ تیرماه پس از چهار سال وقفه افتتاح شد.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
پلیس بعد از آغاز تحقیقات، ماشین جان فورسیت را در بیست و هشتم ماه می و در یک مایلی بیمارستان محل کار وی پیدا کرد. کیف‌پول، پاسپورت، لپ تاپ و کیف جان فوریست در حالی در ماشین وی پیدا شد که ماشین قفل نشده، پارک شده بود.
خرمشهر- بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید «صیاد شیرازی» با حضور معاون اجرایی ارتش در خرمشهر آغاز به کار کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز و جمعی از مدیران صنعتی و خودرویی کشور آغاز به کار کرد.
سانتیاگو سولاری، ستاره سابق رئال مادرید، به زودی در سمتی جدید کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.
سانتیاگو سولاری، ستاره سابق رئال مادرید، به زودی در سمتی جدید کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.
شرکت هواپیمایی السلام از عمان و شرکت بیت التمول کویت از شرکت در نمایشگاه بین المللی هوانوردی بحرین که قرار است نهم نوامبر(۱۸ آبان) آغاز به کار کند، انصراف دادند.
وزارت خارجه فرانسه روز جمعه در توییتی با اشاره به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران نوشت: اتحادیه اروپا هشت دور تحریم‌های بزرگی را اعمال کرد. در روز دوشنبه، پهپاد‌های ایران بذر مرگ و ویرانی را پاشیدند. ما کار روی نهمین بسته تحریمی را آغاز می‌کنیم.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز جمعه در سمرقند ازبکستان آغاز به کار کرد.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی امان (پایتخت اردن) با عنوان «قدس، پایتخت فلسطین» از امروز (پنجشنبه) آغاز به کار کرد.
تیم فولاد خوزستان چند ساعت پس از مصاف برابر پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف اسپاد رفت.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ