وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک میلیون خانواده در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت کرده اند، گفت: در مرحله دوم طرح کالابرگ که از ۹ روز گذشته شروع شده، شاهد افزایش مشارکتی ۲.۵ برابری خانوارها نسبت به مرحله اول کالابرگ هستیم و اکنون با اقبال خوبی مواجه شده ایم.
شاهین ثاقبی بار دیگر به پیکان بازگشته و زیر نظر مربی‌ای کار خواهد کرد، که روزهای خوشی را با او تجربه کرده است.
مرتضوی در خصوص دیپلماسی فعال دولت سیزدهم گفت: بهترین دیپلمات‌های خود در کشور بلژیک را آزاد کردیم، پس از ۱۷ سال عضویت ایران در شانگهای پذیرفته شد و ایران توانست استیلای دلار بر اقتصاد جهان را متزلزل کند و هژمونی آمریکا را فرو بریزد.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد و طی آن نخست وزیر الجزایر از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ابراز خرسندی کرد.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد و طی آن نخست وزیر الجزایر از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ابراز خرسندی کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تمهیدات و تصمیم‌های مؤثر در دولت مردمی سیزدهم تعداد قابل توجهی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به مرحله جدید تولید بازگشتند.
رسانه‌ها از ترور وزیر کار دولت اوگاندا توسط محافظ وی خبر می‌دهند.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
در جریان دومین سفر مظفرالدین شاه به اروپا نارضایی عمومی در ایران بالا گرفت و مظفرالدین شاه بعد از بازگشت از این سفر مجبور شد امین‌السلطان را از کار برکنار و هیئتی مرکب از پنج وزیر برای اداره امور مملکت تعیین نماید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر درستی داده‌های این وزارتخانه در خصوص ایجاد ۱ میلیون شغل گفت: در ستاد وزارت کار و ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سامانه رصد داریم که قادر است واحد به واحد، بخش به بخش و حتی روستا به روستا معدل استان را در زمینه ایجاد اشتغال ارائه کند.
اصفهان- سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دقایقی قبل وارد اصفهان شد.
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش ۲۵ درصدیِ حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت که میزان عیدی کارگران نیز تقریبا معادل دو حکم حقوقی آنان است که ان‌شاءلله پرداخت می‌شود.
وزیر کار: برخی به دلیل عدم اطلاع کافی، به موضوع ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری نقدهایی وارد کرده‌اند / آمار اشتغالی که ایجاد کردیم، به سه شیوه قابل راستی‌آزمایی است؛ اول راستی‌آزمایی تصادفی بصورت تلفنی، پیامکی یا میدانی، دوم گزارش‌های مرکز آمار و سوم آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی / آماده‌ایم از طریق یک سامانه نشان دهیم که تعداد اشتغال ایجاد شده در هر بخش، هر شهرستان و هر واحد چقدر بوده
وزیر کار در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در کشور شاهد فقر مطلق نیستیم؛ اگر هم به صورت نادر در کشور باشد شاید از دید دستگاه‌های حمایتی خارج است./باشگاه خبرنگاران
وزیر کار در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در کشور شاهد فقر مطلق نیستیم؛ اگر هم به صورت نادر در کشور باشد شاید از دید دستگاه‌های حمایتی خارج است./باشگاه خبرنگاران
وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان به مانع تراشی هایی اشاره کرد که در مسیر بازگشت آوارگان سوری به کشورشان می شود.
سید صولت مرتضوی گفت: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش‌های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.
کار وزیر ورزش در مجلس به استیضاح کشید
وزیر ورزش و جوانان پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز، این پیروزی را مجددا به تمام ملت ایران تبریک گفت.
بر اساس اعلام سازمان بورس، با دستور وزیر اقتصاد جلسات فوق العاده راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سهام در دستور کار قرار گرفت.
در حالی که حزب محافظه کار انگلیس بر ضرورت انتخاب نخست وزیر جدید تا پایان اکتبر تأکید کرده است، برخی منابع رسانه ای از تمایل «بوریس جانسون» برای بازگشت به قدرت خبر دادند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فردی باید وزیر کار شود که درد محرومیت داشته باشد تا بتواند برای محرومان تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ