استاد هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد و دانشمند ارشد علم داده مایکروسافت تازه‌ترین تحولات فناوری در حوزه هوش مصنوعی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوگل در حال کار بر روی یک ابزار هوش مصنوعی با نام “Genesis” است که می‌تواند جزئیات رویداد‌های کنونی و سایر اطلاعات را دریافت کرده و متن خبری تولید کند.
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
گوگل اعلام کرد دو قابلیت هوش مصنوعی جدید برای آگهی دهندگان ارائه می کند تا به طور خودکار بهترین مکان قرار گرفتن آگهی برای برندها در سراسر سرویس های شرکت های اجتماعی فراهم شود.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا روی تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغات گوگل بر پایه ضد رقابتی بودن آن تمرکز کرده اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
چت‌بات بارد گوگل، رقیب چت‌بات متنی به نام "چت‌جی‌پی‌تی" محصول شرکت نو‌آفرین "اوپن‌ای‌آی" محسوب می‌شود که در کنار محبوبیت روزافزون خود به بحث‌ها و مناقشات حقوقی نیز دامن زده بود.
آمازون و گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس ابری غیر اروپایی که خواهان برچسب امنیت سایبری اتحادیه اروپا هستند تا داده های حساس را کنترل کنند، فقط باید با یک شرکت اروپایی همکاری کنند.
واتس‌اپ درحال‌حاضر مشغول کار روی چندین ویژگی جدید است. یکی از این ویژگی‌ها اجازه می‌دهد کاربران بتوانند بدون نیاز به سرویس‌های ابری گوگل یا اپل، تاریخچه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنند.
گروهی از برنامه نویسان رایانه ای چت جی پی تی و ماژول تبدیل متن به صحبت گوگل را در سگ رباتیک شرکت بوستون دینامیک به کار گرفته اند.
واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به‌صورت آفلاین سابقه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنید. با کمک این ویژگی که ظاهراً در دسترس بعضی از کاربران نسخه بتا قرار گرفته است، همچنان امکان استفاده از گوگل درایو وجود دارد، اما این روش دیگر تنها روش جابه‌جایی چت‌ها نخواهد بود.
گروه متا که مالک واتس‌اپ است، خدمات این اپلیکیشن را بهبود بخشیده و به‌روزرسانی می‌کند. با این حال، این تعهد به حذف تدریجی نسخه‌های قدیمی اندروید منتهی شده است. این موضوع با جدیدترین کشف وب سایت WABetaInfo تایید شده است که حداقل الزامات جدید در نسخه ۲.۳۹.۹.۲ این اپلیکیشن را پیدا کرده است. واتس‌اپ دیگر در نسخه‌های قبل از اندروید لالی‌پاپ ۵.۰ که توسط گوگل در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود، کار نمی‌کند.
در حالی که گوگل پیش از این ادعا کرده بود که در کنار مردم ایران است، در عمل در حال قطع دسترسی ایرانیان به فناوری‌ است و چندی است که نمایش نقشه را در سایتها برای کاربران ایرانی قطع کرده است.
در حالی که گوگل پیش از این ادعا کرده بود که در کنار مردم ایران است، در عمل در حال قطع دسترسی ایرانیان به فناوری‌ است و چندی است که نمایش نقشه را در سایتها برای کاربران ایرانی قطع کرده است.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
تیم تحقیقات امنیتی گوگل (Project Zero) در پستی داخل وبلاگ خود، ادعا کرده است که دستگاه‌های دارای مودم‌های اگزینوس سامسونگ، از جمله پیکسل ۶ و ۷ در کنار گلکسی S۲۲ و A۵۳ در سطوح پایه آسیب‌پذیر هستند.
روز سه شنبه مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها از تکنولوژی به کار رفته در چت جی. پی. تی، که توسط شرکت اپن ای. آی (OpenAI) واقع در سانفرانسیکو توسعه یافته، برای تقویت موتورجستجو بینگ و مرورگر وب ادج استفاده خواهد کرد.
ظهور برنامه‌های هوش مصنوعی شبیه به Chat GPT پیامد‌های عمیقی برای استفاده از اینترنت دارد. ابزار‌های مشابه Chat GPT می‌توانند یک کسب و کار پرسود را مختل کنند: گوگل.
خالق جی میل معتقد است ظهور Chat GPTکسب و کار گوگل را ظرف ۲ سال نابود می کند.
این الگوریتم می‌تواند» پس از تمرین روی مجموعه داده‌ای شامل ۲۸۰ هزار ساعت موسیقی، آهنگ‌هایی را تولید کند که برای توصیف «پیچیدگی‌های قابل توجه»، منطقی باشند. این سیستم می‌تواند بر روی ملودی‌های موجود، خواه همراه با سوت نواخته شوند، زمزمه شوند، خوانده شوند، یا بر روی یک ساز نواخته شوند، کار کند.
بعضی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس‌زمینه کار بسیار طاقت‌فرسایی می‌شود و هر کدامی را که بازمی‌کنید، دارای یک پس‌زمینه است.
با اینکه چندی پیش بسیاری از پلتفرم‌ها فیلتر شده، رفع فیلتر شدند اما حالا کلاب هاوس نیز در کنار بسترهایی چون اینستاگرام و واتساپ و گوگل پلی، به دسته پلتفرم‌های مسدود شده پیوسته است.
همزمان با دشوارشدن شرایط اقتصادی در امریکا، گوگل قصد دارد خود را با این شرایط سازگار کند و ضمن کاهش هزینه های خود، فرهنگ کاری در این شرکت را نیز تغییر دهد.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا گستره تحقیق شان درباره کسب و کار تبلیغات دیجیتال گوگل را وسیع تر کرده اند. آنها تحقیق ناظر رقابت پرتغال درباره همین موضوع را نیز برعهده گرفته اند.
گوگل مشغول توسعه قابلیتی است که توسعه اپلیکیشن های اندوریدی که در چند دستگاه بهم متصل می شوند را برای توسعه دهندگان تسهیل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ